Prazdroj inspiruje zájemce o práci v marketingu
Plzeňský Prazdroj pokračuje v kampani Buď Prazdroj!, kterou láká zájemce o práci v marketingu nejoblíbenějších značek piva na českém trhu a pozval ty nejlepší z nich na pivo a trochu inspirace. Úspěšné case studies a kampaně Plzeňského Prazdroje jim prezentoval Grant McKenzie, ředitel marketingu a strategie, a členové jeho týmu.
Na kampaň s imageovým videem se skutečnými zaměstnanci Chceš být ten, o kom se mluví? Buď Prazdroj!, která běžela na podzim online a o které jsme psali zde, zareagovalo skoro 400 kandidátů, z nichž 44 % bylo pro Prazdroj relevantních.
„Takový výsledek byl pro nás až nečekaný, získat standardní cestou tolik kandidátů by trvalo mnohem déle a bylo by to opravdu náročné. Rozhodli jsme se s uchazeči pracovat aktivně, dát jim možnost nás poznat a taky inspirovat kampaněmi a projekty, které v Prazdroji děláme, proto jsme je pozvali „na pivo“, což bylo skvělé pro obě strany, oni získali možnost se nás na cokoliv zeptat, my zase od nich získat úžasnou zpětnou vazbu na základě jejich dotazů,“ vysvětluje Grant McKenzie. V podobných setkáních by Prazdroj chtěl pokračovat pravidelně několikrát do roka.
Neformální setkání pro asi padesátku nejlepších kandidátů o práci v marketingovém týmu Prazdroje se konalo v prostorách co-workingového centra K10, prezentoval Grant McKenzie, marketingový ředitel, Marek Dvořák, marketingový manažer značek Gambrinus a Radegast, Michal Dúbravský, projektový manažer z oddělení digitální komunikace, Adam Čížek, manažer vzdělávání a rozvoje, a Adam Špina, ředitel strategie a médii agentury Triad, která s Prazdrojem spolupracuje.
Výzkum nejoblíbenějších značek piva na českém trhu provedla v červenci 2016 agentura Nielsen Admosphere u internetové populace ČR 18+ČNP. Výzkumu se účastnilo 456 repondentů.
Zdroj a foto: Plzeňský Prazdroj