V pořadí čtvrtá akce Shopper Marketing Breakfast se zaměří na marketingovou komunikaci v místě prodeje

Portál Mistoprodeje.cz bude tento měsíc pořádat další, v pořadí již čtvrté, setkání retailových odborníků Shopper Marketing Breakfast. Tentokrát bude tato akce věnovaná především nové knize Marketingová komunikace v místě prodeje a jejím autorům v čele s Danielem Jesenským, prezidentem asociace POPAI CE.

Partnerem této akce je společnost POS Media Czech Republic, která zajišťuje občerstvení a také poskytuje pro akci prostory.

Akce se bude konat ve středu 26.9.2018 v 9:30 hodin na adrese sídla společnosti POS Media Czech Republic – Budějovická 778/3, Praha 4.

 

Program akce:

  • Představení knihy Marketingová komunikace v místě prodeje a informace o jejím vzniku – Daniel Jesenský, prezident asociace POPAI CE a spoluautoři knihy
  • Inovace a trendy v shopper insights a shopper marketingu – Martin Láska, vedoucí oddělení Instore ve společnosti 4P&P
  • Fenomény zdání v POP komunikaci Daniel Jesenský, prezident asociace POPAI CE, managing partner DAGO
  • Emoční a funkční impulzy v POP komunikaci – Aneta Bednařík Štefl, Junior Brand Manager Staropramen
  • Cvičení výběru vůně pro konkrétní in-store komunikační kampaň – Aleš Štibinger, ředitel společnosti GAIA GROUP

Po formálním programu bude následovat neformální, a sice autogramiáda knihy za přítomnosti autorů (knihu bude možné si na akci zakoupit) a také, jak je u této akce obvyklé, snídaňový networking mezi účastníky.

Akci bude moderovat Miroslav Oupic, redaktor portálu Mistoprodeje.cz.

 

 

O akci Shopper Marketing Breakfast

Akce Shopper Marketing Breakfast je setkání retailových odborníků, kterou čtvrtletně pořádá portál Mistoprodeje.cz od října 2017. Významní retailoví odborníci ve svých prezentacích informují o novinkách v oboru, případových studiích a o retailových trendech ve světě a v České republice. Každá akce končí neformálním snídaňových networkingem.

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, OMG Research, HL Display, G.N.P. spol. s r.o. a společnost Shopper Marketing Prague.

O společnosti POS Media Czech Republic, s.r.o.

 Společnost POS Media byla založena v roce 1998 a v současnosti je největší mediální skupinou pro oblast maloobchodu v Evropě a jedničkou na trhu v oblasti komunikace uvnitř nákupních prostor. Její specializací je vytváření mediálních řešení pro místa prodeje, avšak kromě instore medií a merchandisingu nabízí rovněž marketingová řešení pro lokace mimo prodejny (promo aktivity jako ochutnávky a sampling) a digitální řešení.

POS Media je exkluzivním partnerem nejznámějších evropských maloobchodních řetězců a v každé geografické oblasti, kde působí, zastupuje významné zadavatele reklamy. Skupina POS Media Europe má v současnosti pobočky v České republice (POS Media Czech Republic), v Maďarsku (POS Services), Polsku (POS Media Poland), na Slovensku (POS Media Slovakia), Ukrajině (POS Media Ukraine), v Německu (POS Media Germany) a v Rusku (POS Media Russia).

 

 

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010