POPAI CE představila nejlepší komunikační projekty v retailu
V rámci programu mezinárodní akce POPAI DAY 2021 byly vyhlášeny výsledky třináctého ročníku prestižní soutěže POPAI AWARDS o nejlepší realizace na retailovém trhu. Soutěžní expozice i předání cen vítězům proběhly 25. listopadu 2021 v prostorách kongresového centra O2 universum v Praze 9.
Tato mezinárodně uznávaná soutěž, kterou každoročně pořádá středoevropská pobočka
POPAI, je jedinečnou přehlídkou novinek a efektivních řešení v retailu a je tradičně vnímána jako významná událost oboru in-store komunikace pro tvůrce i zadavatele retailových řešení.
Soutěžní projekty se představily celkem v devatenácti soutěžních kategoriích.
K exponátům patřily komunikační prostředky v retailu, prvky vybavení interiérů obchodů,
komplexní store koncepty, inovativní a ekologicky šetrné in-store realizace a další.
V samostatných soutěžních kategoriích soutěžily novinky z oblasti digitálních médií a
integrované in-store kampaně.
Odborná porota hodnotila především originalitu a inovativnost, estetickou úroveň a design, kvalitu výrobního zpracování i vhodnost do prodejního prostředí.
Nejúspěšnějším exponátem celé soutěže se stal in-store projekt MAGENTA EXPERIENCE CENTER od agentury Proboston Creative s.r.o., jehož zadavatelem i autorem je společnost T-Mobile Czech Republic. Tento projekt získal celkem čtyři ocenění včetně absolutního vítězství v soutěži. Jde o jedinečný vzdělávací prostor s neomezenými možnostmi, který se nachází v obchodním centru Arkády Pankrác. Místo žije nejrůznějšími workshopy, přednáškami a kurzy, které překonávají bariéry digitálního i technologického světa. Svůj domov zde ale najdou i inspirativní talkshow se zajímavými osobnostmi, zažijete tu spoustu zábavy, nebo si odpočinete se šálkem kávy. Cílem Magenta Experience Centre je inspirace, vzdělávání, zábava a networking. Prostor Magenta Experience Centre tak spojuje vše, co právě hýbe světem.
Kompletní přehled o vítězích POPAI AWARDS 2021 naleznete ZDE.