POP STAR za srpen 2023 je realizace Red Bull
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 08/2023. Vítězem měsíce je shop in shop Red Bull. Druhé místo získalo vystavení Beefeather. Třetí místo obsadila realizace Metaxa.
V srpnu bylo hodnoceno 7 in-store pop realizací, které porotci posuzovali ve třech kritériích: kreativita řešení, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
Výherní realizace Red Bull získala od odborné poroty průměrnou známku 7,1 bodů z maxima 10 bodů. Nejvyšší hodnocení (7,6 bodů) získalo vystavení za potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. Realizace Red Bull byla umístěna v řetězci Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost RED BULL Česká republika. Realizátorem byla agentura POS Media CZ.
Druhé místo obsadila realizace Beefeather, která byla k vidění v řetězci Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost Jan Becher – Karlovarská Becherovka, realizátorem agentura POS Media CZ.
Třetí místo získala realizace Metaxa vystavena v řetězci Globus. Zadavatelem a klientem byla společnost Mast-Jaegermeister CZ . Realizátorem byla agentura DAGO.
Všechny srpnové soutěžní realizace hodnotila odborná porota ve složení:
Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Petr Majerik, ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, Alexandr Stojčev, společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA, Ondřej Bystroň, Head of Retail Design ve společnosti CZECH PROMOTION a Michaela Klobásková, Retail Audit Director ve společnosti ppm factum.
Hodnocení vítězné realizace
„Nejoriginálnější a nepřehlédnutelné řešení jinak velmi silně obsazeného měsíce“, hodnotí Petr Majerik, ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media. „Upozornění na event závodu domácky vyrobených vozidel může být pro řadu lidí nesrozumitelný. Zaujme prosvětlenými plochami,“ uvádí Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu
Výhercům rádi vytvoříme a předáme diplom, v případě zájmu se nám prosím ozvěte na mail popstar@mistoprodeje.cz. Libovolnou POP reklamu můžete do naší soutěže přihlásit zasláním fotografie na stejný mail.
Filip Wawreczka, manažer soutěže POP STAR