POP STAR za březen 2022 je vystavení Emco – Joya
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 3/2022. Na prvním místě se umístila realizace Joya firmy Emco před realizací Pedro. Třetí místo obsadilo vystavení Metaxa.
V březnu bylo hodnoceno 9 in-store pop realizací, které porotci posuzovali ve třech kritériích: kreativita řešení, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
Vítězná realizace Joya získala od odborné poroty průměrnou známku 7,0 bodů z maxima 10 bodů. Nejvyšší hodnocení (7,5 bodů) získala realizace za potenciál upoutat pozornost. Vystavení Joya bylo k vidění v řetězci Globus během března. Zadavatelem a klientem byla společnost Emco, realizátorem agentura POS Media CZ.
Druhé místo obsadila realizace Pedro, která byla umístěna v řetězci Albert HM. Zadavatelem byla společnost The Candy Plus Sweet Factory.
Na třetím místě se umístila kampaň Metaxa. V březnu byla k vidění v řetězci Albert HM.
Všechny březnové soutěžní realizace hodnotila odborná porota.
Hodnocení vítězné realizace
„Výrazné vystavení, které zákazníka zaručeně osloví. Do celého designu je dobře zakomponována i televize, která může vhodně zvoleným obsahem celé řešení výrazně podtrhnout.“ hodnotí Michaela Mazánková ze společnosti ppm factum.
„Celkem drahé display řešení, které je zajímavé, ale ke komerčnímu řešení mi chybí komunikace ceny. Předpokládám, že to bude jednotná cena za nápoje, o to jednodušší to je.“ uvádí Petr Žikovský ze společnosti Adastra Digital.
Výhercům rádi vytvoříme a předáme diplom, v případě zájmu se nám prosím ozvěte na email popstar@mistoprodeje.cz. Libovolnou POP reklamu můžete do naší soutěže přihlásit zasláním fotografie na stejný email.
Filip Wawreczka, manažer soutěže POP STAR