Pojišťovna MetLife spustila vylepšený web
Pojišťovna MetLife patřící k největším světovým pojišťovacím domům spustila na konci loňského roku české webové stránky v novém designu. Ty odpovídají současným trendům on-line komunikace a internetového designu, také jsou uživatelsky přehlednější. Mají responzivní design, díky kterému se stránka přizpůsobí všem stolním i mobilním zařízením. Pro případné dotazy mohou návštěvníci využít kontaktní formulář, dostupná je rovněž zákaznická zóna.
„Žijeme v digitální době a je velmi podstatné, jak se firma prezentuje v online světě. Věříme, že nový design našich stránek pomůže zákazníkům snáze se na webu orientovat a díky tomu se také zlepší jejich zkušenosti s pojišťovnou MetLife,“ komentuje František Špulák, Marketing and Communication Executive pojišťovny MetLife.
Českou verzi webových stránek pojišťovny MetLife vytvořilo grafické studio Beneš & Michl v souladu s korporátním designem.
Web poskytuje ucelené informace o produktech pojišťovny MetLife včetně rozdílů mezi nimi a výhod konkrétních druhů pojištění. Samozřejmostí jsou informace o společnosti MetLife. Hlavním cílem nového webu je usnadnit orientaci a komunikaci směrem ke stávajícím i potenciálním klientům pojišťovny MetLife z řad jednotlivců i firem, a rovněž směrem k prodejcům a poradcům. Pro návštěvníky webu je nově výrazně snazší najít požadované informace. V případě jakýchkoliv doplňujících otázek mohou vyplnit formulář a nechat se přímo kontaktovat odborníkem z pojišťovny. Na webu je dostupná rovněž zákaznická zóna, kde si klient může prohlédnout veškeré podrobnosti o svém pojištění.
Produkty pojišťovny MetLife jsou návštěvníkům webu prezentovány nejen formou klasických informací, ale rovněž prostřednictvím blogu, který se zaměřuje především na rady a tipy, jak vést zdravý životní styl nebo jaké pojištění si zvolit.
Zdroj a foto: MetLife