Plzeňský Prazdroj je novým partnerem portálu mistoprodeje.cz
Mezi partnery portálu místoprodeje.cz jsme přivítali Plzeňský Prazdroj. Certifikát o partnerství předal v pražských prostorách Plzeňského Prazdroje Pavlovi Císařovi, Commercial Excellence Managerovi pro OFF TRADE CZ&SK Jiří Beran, manažer portálu mistoprodeje.cz. „Dlouhodobou strategií Plzeňského Prazdroje je měnit zajetá pravidla in-store komunikace a ukazovat pivní i nepivní značky jiným způsobem, tak, aby bylo nakupování pro naše spotřebitele zajímavější a příjemnější. Pivní kategorie se totiž dlouhodobě potýká s tím, že není dostatečně „sexy“ a my jsme rozhodnuti to změnit. Díky partnerství s portálem mistoprodeje.cz budeme nyní schopni tuto naši strategii efektivně šířit i mezi odborné retailové plénum,“ říká k uzavření partnerství Pavel Císař.
„Jsem velmi rád, že zahajujeme tuto spolupráci, protože Plzeňský Prazdroj je lídr a inovátor v oblasti instore marketingu. Společně dokážeme přinést do této oblasti podpory prodeje nové impulsy, kterými se mohou inspirovat kamenné prodejny napříč trhem,“ dodává Jiří Beran.