Pepsi spustila děkovnou kampaň za letošní Souboj chuti
Češi měli v letních měsících opět možnost rozhodnout, který z kolových nápojů dvou světoznámých značek jim chutná více. Do druhého ročníku Souboje chuti se v České republice zapojilo přes 17 000 lidí. Letošní novinkou bylo, že vedle „klasických“ kol si síly změřily i ty bez kalorií. Souboj chuti probíhal v desítkách měst a jeho konečné výsledky ukázaly, že Pepsi s cukrem si zvolilo 60 % z hlasujících Čechů. Bezmála stejné podpory (59 %) se dostalo i Pepsi bez kalorií. Kampaň odstartovala svou závěrečnou část, která bude na širokou veřejnost cílit zejména televizními spoty.
„Děkujeme Čechům, že se zapojili a prostřednictvím slepého testu vyjádřili své chuťové preference kolových nápojů. Jsme rádi za množství pozitivních reakcí, ať už přímo na roadshow nebo prostřednictvím sociálních sítí. Těší nás také velký úspěch nové bezkalorické varianty Pepsi. Potvrdilo se nám, že její uvedení na trh bylo správným krokem,“ uvedl Michal Šlechta, manažer značky Pepsi.
O své chuťově oblíbené kole rozhodovala veřejnost ve druhém ročníku „slepého testu“ kolových nápojů na vybraných festivalech, sportovních utkání nebo na frekventovaných lokalitách u stánků s označením Souboj chuti. Jednou z letošních novinek byly i menší mobilní testovací jednotky, pomocí kterých se mohli lidé zapojit i na místech, jako jsou například přírodní koupaliště, parky či centra měst.
Souboj chuti nyní provází děkovná kampaň, která je viditelná v TV, digitálním prostředí a také v místě prodeje. Přitom televizní spot poběží hned ve třech variantách.
Z celkového počtu zúčastněných Čechů označilo Pepsi s cukrem za kolový nápoj s lepší chutí 60 %. Novinku od Pepsi v kategorii bezkalorických nealkoholických produktů si zvolilo 59 % Čechů.
Několikaměsíční kampaň přinesla i výsledky z hlediska specifických kategorií účastníků. Porovnávali se tak i chuťové preference ve skupinách jako například hasiči, milovníci jídla nebo „skejťáci“. Přitom podílově se největší podpory klasické Pepsi dostalo mezi těmi, kteří sami sebe označili za dřevorubce (66 %).
Další informace o kampani Souboj chuti naleznete na webových stránkách akce.
Vizitka děkovné kampaně:
Timing: 09/2017 – 10/2017
Mediální nasazení: TV, digital, instore
Digitální agentura: Etnetera motion
ATL: MARK BBDO
—
TV spoty děkovné kampaně:
Zdroj a foto: PepsiCo