Pepsi a Lay’s komunikují nově Ligu mistrů UEFA lokální fotbalovou kampaní
Česká pobočka společnosti PepsiCo se svými značkami nápoje Pepsi a chipsů Lay‘s spustila kampaň u příležitosti závěrečné fáze Ligy mistrů UEFA, které je zároveň partnerem.
Kampaň bude propagována v online i offline prostředí. Nejprve na domácích facebookových profilech Pepsi i Lay’s zapojením fanoušků do série soutěžních animovaných videí.
Závěr pak proběhne formou eventu, kdy se prestižní fotbalový pohár vystaví v pražském obchodním centru Arkády Pankrác široké veřejnosti. Oběma komunikačním linkám patří společný klíčový vizuál.
„Kampaní chceme oslovit co nejširší skupinu lidí. Proto zábavnou formou míříme na fanoušky našich sociálních sítí a současně i na ty, pro které bude vystavení prestižní fotbalové trofeje netradičním zážitkem,“ uvedl Michal Šlechta, brand manažer značky Pepsi.
Stěžejním prvkem pro komunikaci na lokálních facebookových profilech Pepsi a Lay’s je série zábavných a soutěžních videí provázených moderátorem Petrem Cerhou známým jako Nasty, který fanoušky vyzývá k vytváření vlastních videí a fotografií na fotbalová témata.
Vítěz, který získá lístky na letošní finále Ligy mistrů UEFA v Cardiffu, pak bude vylosován na slavnostním představení fotbalové trofeje 27. dubna v obchodním centru Arkády Pankrác v Praze. Vyhlášení výherců budou moci fanoušci sledovat i formou živého přenosu na facebooku Pepsi ČR a SR.
–
O kampani:
Časové nasazení: duben 2017
Mediální nasazení: online, print, event, PR
Digitální agentura: Triad
Produkční agentura: IMA PRODUCTION
Zdroj a foto: PepsiCo CZ