Pečené čipsy Lay´s Oven Baked spouští první kampaň

Společnost PepsiCo odstartovala marketingovou podporu svých pečených chipsů značky Lay’s Oven Baked. Novinku uvedla firma na český trh v reakci na rostoucí důraz na zdravý životní styl. Hlavním komunikačním sdělením je „Skvělá chuť, o 50 % méně tuku.“ Kampaň bude vedle televize viditelná také v online prostředí a místě prodeje.

Pečené chipsy představila v Česku společnost PepsiCo svým zákazníkům na konci loňského roku. Produktovou inovací reagovala na stále silnější trend poptávky po výrobcích s nižším obsahem cukru nebo jako v případě pečených chipsů se sníženým obsahem tuku.

TV spot bude k vidění na televizních stanicích Prima Group, Barrandov Group a Óčko Group. Na sociálních sítích je značka aktivní zejména na lokálním facebookovém profile a Instagramu. Kampaň bude mít i svou digitální aktivaci s přesahem do online prostředí. Pro relevantní zásah cílové skupiny byla navázána spolupráce se stand-up komičkami Koko Comedy, které cílovou skupinu Lay’s Oven Baked oslovují svým osobitým a trefným humorem o ženách. Spolupráci s Koko Comedy, stejně jako komunikaci na sociálních sítích, realizovala agentura 2Fresh. Podporu dostanou Lay’s Oven Baked i v místě prodeje formou ochutnávek, POP materiálů a speciálních vystavení.

„V premiérové kampani představujeme lidem nové pečené chipsy Lay´s Oven Baked jako ideální variantu chipsů s nižším obsahem tuku při zachování kvalitního chuťového profilu. Chceme tím také posilovat jak vnímání značky Lay’s, tak i začít budovat pevnou pozici nové kategorii čipsů na trhu,“ uvedla Hana Plešmídová, manažerka kategorie snacků společnosti PepsiCo ČR s tím, že kampaň míří na rozrůstající se skupinu zákazníků, kteří berou ohled na zdravější životní styl, zároveň se ale nechtějí vzdát svých oblíbených pochutin.

V českých obchodech jsou pečené čipsy Lay’s Oven Baked k dostání ve variantě s příchutí jogurtu a bylinek, druhé jsou solené. Obě příchutě jsou na domácím trhu dostupné v balení o hmotnosti 65 g. Oproti smaženým bramborovým lupínkům téže značky obsahují pečené o 50 procent méně tuku.

 

Vizitka kampaně:

Timing: 2-3/2018

Mediálne nasadenie: TV, online, sociální sítě, PR, instore, sampling.

Digitálna agentúra: 2Fresh

Produkčná agentúra: Mark BBDO

 

Zdroj a foto: PepsiCo

 

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010