Originální POS média pro nealko segment od Kofoly upoutají děti i dospělé
Od poloviny září se nakupující mohou na prodejních plochách řetězců Albert a Globus setkat s novými POS nosiči, které pro ně ve spolupráci se společností Kofola připravila komunikační agentura DAGO.
V hypermarketech Globus si v rámci kombinovaného shop in shopu minerálních vod získává pozornost jak Ondrášovka, tak i Korunní. Akční vystavení vybízí nejen k nákupu známých a tradičních značek, ale také komunikuje spotřebitelskou soutěž, ve které mají zákazníci šanci vyhrát hodnotný pobyt realizovaný přes Amazing Places, případně je může potěšit voucher na nákup právě v hypermarketech Globus.
Na vybraných hypermarketech Albertech dělá realizace od DAGO radost i dětem. Díky zadání na shop in shop – značku Jupík, které od Kofoly dostali, přišla možnost popustit uzdu kreativitě a vytvořit skutečně velmi hravé a poutavé vystavení, které je navíc interaktivní! Děti tak rozhodně nemají zůstat je u „dívání se“, ale jsou zvány k prozkoumání celého vystavení. Je libo prolézt barevným tunelem z jedné strany na druhou? Nebo se vyfotit jako “jablečný” méďa? Své místo zde mají i další ovocné postavičky, které děti znají z obalů oblíbeného nápoje.
Navíc i zde je POS nosič spojen se spotřebitelskou soutěží, kde hlavní výhra je opravdu luxusní. Je to zájezd do Disneylandu v Paříži pro celou rodinu. Zábava na prodejně tak nekončí pro toho, na koho se usměje štěstí, ale pokračuje dál v Paříži, kde bude o výherce po celý víkend postaráno od A až do Z. Takový zájezd si užije celá rodina!