Ocenění TOP In-store realizace měsíce října 2019 získala kampaň Paletový ostrov pro Jägermeister
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže TOP In-store realizace měsíce. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Paletový ostrov pro Jägermeister.
V tomto měsíci bylo přihlášeno 8 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
V tomto soutěžním kole získala vítězství jednoznačně s velkým náskokem (1,8 bodu) kampaň Paletový ostrov pro Jägermeister. Zadavatelem realizace a klientem byla společnost Mast-Jaegermeister CZ s.r.o. Kreativní agenturou a realizátorem byla společnost DAGO s.r.o.
Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,8 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 8,7 bodů, v kritériu celkové produkční provedenízískala realizace ohodnocení 8,7. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci dokonce 9,0 bodu.
Říjnové realizace hodnotila porota v počtu šesti osob. Jmenovitě se jednalo o následující osoby:
JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Milan Drozen – ředitel skupiny reklamních agentur CZECH PROMOTION, člen AKA, Ing. Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories, Václav Koukolíček, Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.
Tato realizace se minulý týden stala nejúspěšnějším exponátem celé soutěže POPAI AWARDS 2019.
———–
Hodnocení vítězné realizace
„Realizace působí velmi bombasticky, má všechny prvky upoutání pozornosti, zdařilou grafiku, dostatečné množství vystavených produktů, barevnost korespondující s produktem i efektní hologramové zvýraznění,“ říká Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories. „Komunikační sdělení je jasné, trefné, vtipné. Realizace nepřehlédnutelná.“
„Nepřehlédnutelné komplexní řešení s mimořádně vydařeným paletovým mostem!“ zhodnotil ve stručnosti vítěznou realizaci Petr Majerik.
„Paletový ostrov je výrazný, upoutá pozornost i spojením „s virtuální realitou“ i když méně by možná v tomto případě bylo více,“ uvádí Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti (ČMS).
„Působivé paletové vystavení, skvěle nakombinované, velmi atraktivní provedení a skvělá řemeslná práce,“ hodnotí vítěznou realizaci Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.
„Jägermeister lovit evidentně umí. Za mě perfektní vystavení,“ říká Milan Drozen z reklamní agentury CZECH PROMOTION.
„Když je něco super, tak je to prostě super. Produkčně skvěle zpracováno, výborně nafoceno (na možnosti dané prodejní plochou), dobré vystavení produktu, motivační soutěž, čistá grafika, dobrý koncept a konzistence se značkou a dalšími mediálními kanály,“ hodnotí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Doufám, že i zadavatel má pocit dobře odvedené práce a poslal do agentury lahev Jägermeistera, aby to tam chlapci/děvčata zapili.“
Hodnocení všech říjnových realizací
„Tohle byl lepší měsíc. Nejvíc ale zazářil Jägermaister. Má opravdu dobré vystavení, kterému za mě nic nechybí a určitě uloví hodně zákazníků. Gratuluji ke skvělé práci!“ uvádí Milan Drozen.
„Jednoznačným vítězem tohoto měsíce je pro mne paletové vystavení Jägermeisteru – má v sobě vše, co by mělo mít, tedy skvěle řemeslně odvedenou práci ale i velký potenciál upoutat zákazníka v místě prodeje a nalákat ho do soutěže,“ hodnotí všechny realizace Václav Koukolíček.
„Tentokrát mě ze soutěžních exponátů zaujala realizace Jägermeister, Cappy a Semtex,“ říká Blanka Bukovská.
„Vítězem kola je pro mě Jägermeister. Nepřehlédnutelné komplexní řešení s mimořádně vydařeným paletovým mostem!!“ uvádí Petr Majerik.
„Tento měsíc má pro mne jasného vítěze, a tím je Jägermeister. Bez ohledu na to, zda jde o původní koncept či adaptaci zahraničního řešení, jedná se o skvělou ukázku toho, jak v instoru zaujmout kreativně, produkčně, jak myslet i z pohledu spotřebitele (např. integrováním lednice pro namražený produkt),“ uvádí Alexandr Stojčev. „I zvolená soutěž působí velmi motivačně. Samozřejmě je nutno přiznat, že ne každý má peníze na takto drahou instalaci. Někdy je ale lepší udělat méně ale kvalitních instalací než být všude s materiálem, kterého si nikdo nevšimne. Ale to je o propočtu ROI, což není možné zde relevantně posoudit.“
Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Soutěžní POS realizace v ČR.
O odborném portálu Mistoprodeje.cz
Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.
Hlavními partnery jsou společnosti DAGO. s.r.o. a Jansen Display s.r.o. Dalšími partnery jsou společnosti paketo.one, HL Display a Dynamix Media a spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, POS Media a Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.
Kontakt:
Ing. Miroslav Oupic
Šéfredaktor portálu Email: oupic@mistoprodeje.cz