Nový velký modrý křišťálový delfín – symbol soutěže Marketér roku 2015
Již v květnu bude zvolen další Marketér roku a opět převezme cenu – velkého modrého křišťálového delfína. Jeho nová podoba byla představena ve středu 27. dubna.
Novou podobu této prestižní ceny vytvořil ze skla opět umělecký sklář Vladimír Zubričan. S prezidentkou České marketingové společnosti Jitkou Vysekalovou cenu představil na společenském setkání Lady Wine Clubu ve středu 27. dubna.
Česká marketingová společnost vyzývá každoročně odbornou marketingovou veřejnost, aby upozornila na ty nejaktivnější, nejmoudřejší a nejprogresivnější marketéry, kteří si krásného modrého delfína zaslouží. Hodnotitelská komise pod dlouholetým vedením prof. Gustava Tomka nemívá lehký úkol, protože uchazečů je mnoho a modrý delfín je jen jeden. Na ostatní kandidáty pak čeká škála specializovaných zlatých, zelených a růžových citlivých tvorů, které následují malí (pouze velikostí, nikoliv významem) delfíni.
V posledních ročnících se k tomuto delfínímu hejnu připojil i Mladý delfín, kterého si odnášejí vysokoškolští studenti marketingu jako odměnu za vítězný kolektivní projekt.
Za jedenáct let své existence soutěž prokázala, že je důležité všímat si záslužných činů spolupracovníků a kolegů a nenechat je skryté v anonymitě. Prezentace a ocenění výsledků jejich odpovědné a záslužné práce přináší nejen osobní uspokojení, ale i důležité informace pro veřejnost, která je tou pravou cílovou skupinou převážné většiny hodnocených projektů.
Bližší informace o soutěži a galerii Marketérů minulých ročníků naleznete zde.
Zdroj a foto: Česká marketingová společnost