Nový mezinárodní retailový portál POS-World.com
Po roce úspěšné činnosti portálu Mistoprodeje.cz spustila společnost Shopper Marketing Prague, s.r.o. další retailový portál. Portál POS-World.com přináší své příspěvky v angličtině a jeho cílem je nabízet svým návštěvníkům zajímavé celosvětové retailové informace.
„Tento retailový portál se inspiroval svým předchůdcem, portálem Místoprodeje.cz, a tak také zde najdou návštěvníci zajímavé retailové informace v oblasti místa prodeje, zaměřené však celosvětově a v anglickém jazyce,“ říká šéfredaktor portálu Petr Frey a dodává, že hlavním cílem projektu je zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje.
Portál sdružuje informace z mnoha oblastí týkající se retailu, najdete zde jak aktuální zprávy z míst prodeje, tak také tipy na zajímavé akce i ukázky realizací ve světě. Nebude zde chybět ani oblíbená soutěž Top instore realizace měsíce, tentokrát v celosvětovém měřítku.
Retailový portál POS-World.com je určen všem zájemcům o oborové informace z marketingu v místě prodeje. Ať již to jsou zadavatelé reklamy, odborná média a asociace, mediální a kreativní agentury, výrobci a realizátoři reklamy v místě prodeje či zaměstnanci, studenti a podnikatelé v oboru marketing a média.
„Doufáme, že nový portál POS-World.com bude přínosný jak pro retailové profesionály, tak i pro odbornou veřejnost,“ uzavírá Petr Frey.
Zdroj a foto: POS-World.com