Nový koncept prodejen PENNY
Ve středu 31. srpna se otevřela rekonstruovaná prodejna PENNY Lehovec, dříve Hloubětín, v Praze 9. Tato prodejna je první vlaštovkou v nově navrženém konceptu prodejen řetězce Penny Market.
Tento nový koncept prodejen PENNY, který pokračuje v nabídce českých a regionálních produktů, se především vyznačuje útulným interiérem a osobnějším přístupem k zákazníkům.
„PENNY se dlouhodobě zaměřuje na prodej českých potravinových výrobků. Celkem 7 z 10 je českých a v souvislosti s novelou zákona O potravinách budeme takové potravinové výrobky označovat logem s českou vlajkou,“ vysvětluje Zlata Ulrichová, vedoucí marketingu společnosti Penny Market.
Zlata Ulrychová se také vyjádřila také k designu nově představeného konceptu prodejen, ve kterém dochází ke změně loga, POS materiálů a letáků. Všechny tyto materiály mají být jednodušší a mají zákazníkovi umožnit lepší orientaci v nabídce.
„Prostřednictvím nového konceptu chceme povznést kulturu nakupování na příjemnou činnost v přátelském prostředí s lidmi, které znáte ze svého nejbližšího okolí a prodavači, na které se budete těšit.“
Při otevření prodejny v novém stylu čekaly na návštěvníky ochutnávky, akce pro děti a pro prvních 500 zákazníků také Bohemia sekt zdarma při nákupu nad 700 Kč.
Nový koncept prodejen již na konci minulého roku představil také Lidl.
Zdroj: Penny Market, mano.cz
Foto: Penny Market