Nové obaly potravin navrhnou děti
Spolu s novým rokem odstartovala společnost Lidl speciální soutěž v malování pro děti. Za obrázky potravin, které jsou nejen chutné, ale i zdravé, mohou vyhrát víkend v aquaparku pro celou rodinu. Hlavní výhrou však bude skutečnost, že vybrané obrázky poslouží jako předloha pro obaly potravin prodávaných pod našimi privátními značkami.
Kreslířská výzva pro malé umělce a umělkyně trvá až do konce ledna a zapojit se mohou všechny děti ve věku od 6 do 11 let. Stačí, když nakreslí barevný obrázek své oblíbené zdravé potraviny. Ze všech obrázků doručených nejpozději do 8. 2. 2019 bude vybráno 10 nejlepších. Výherci se mohou těšit na rodinný víkendový pobyt v aquaparku včetně ubytování. Jejich kresby se pak objeví i na obalech vybraných výrobků, které jsou v prodejnách Lidl k dostání.
„Touto akcí chceme u dětí podnítit zájem o zdravé stravování a připomenout jim, že i zdravé potraviny mohou chutnat dobře. To, že své kresby uvidí přímo na obalech vybraných výrobků, bude jen přidaný bonus a obohacení naší nabídky,“ vysvětluje mluvčí Lidlu Zuzana Holá.
Na to, aby byl výběr těch nejlepších obrázků spravedlivý, dohlédne odborná porota. Výtvory bude hodnotit například trenér běhu a poradce zdravého životního stylu Miloš Škorpil či herec, scénárista a výtvarník Michal Nesvadba, který popisuje i vlastní proces tvorby. „Když tatínek maloval, tak ho k dokonalosti vedla guma. Své tahy tužkou neustále na jednom místě gumoval a opravoval. Já pro změnu negumuji, ale obrázky s jedním motivem vylepšuji papír za papírem. Koš je tak brzy plný, než dojde k finální podobě. Ani na jedno nemají děti čas a trpělivost. Vsadí na jeden tah a jeden papír. To jim závidím. Jejich fantazie je mi inspirací a proto se na jejich kresby vždy těším,“ vysvětluje Michal Nesvadba.
Bezprostřednost dětí je zdrojem energie a obrovskou inspirací pro známou českou ilustrátorku Lucii Seifertovou, která v porotě zasedne také. „Na svých besedách a tvůrčích dílnách se setkávám se spoustou talentovaných dětí a těším se na toto setkání i při soutěži Lidlu,“ říká.
Porota nebude mít lehký úkol. „Už teď nám denně chodí spousta obrázků, takže porota určitě bude mít z čeho vybírat,“ dodává Holá.
Zdroj a foto: Lidl