Nejvíce ocenění v odborné soutěži POPAI AWARDS 2016 získala agentura DAGO
Na včerejší konferenci POPAI DAY 2016 byly představeny nejen nové retailové trendy, ale na večerním galavečeru také vyhlášeni vítězové v odborné soutěži POPAI AWARDS 2016. Nejvíce ocenění, celkem šest, si odnesla agentura DAGO, s.r.o, partner portálu Mistoprodeje.cz.
Ve čtvrtek 24. listopadu 2016 se opět po roce konala v Praze konference POPAI DAY, kterou pořádá kancelář POPAI Central Europe. Letošní ročník měl podtitul Kudy jinudy, když ne tudy?
V obsahově silně nabitém dopoledním a odpoledním programu se účastníci dozvěděli vývoj a celosvětové trendy v retailu, poznali pilotní projekt komplexního přístupu in-store komunikace značky BONAVITA v Globusu, dostali informace ohledně využívání sémiotiky v POP komunikaci značky.
Velmi zajímavá byla ukázka rebrandingu značky Banka Creditas, od návrhů nového loga od společnosti Dynamo Design až po návrh a tvorbu pilotní pobočky od společnosti Moris Design.
V odpolední části se zahraniční příspěvky konference zaměřily na Behavioural Marketing, využití holistických koncepcí pro retail a koncept úspěšného In-store startupu.
Neméně zajímavý byl příspěvek společnosti Optiscont, která propojila zajímavým způsobem online nabídku tvorby brýlí na míru v místě očních lékařů. O tom, že pronájem zboží může být velmi zajímavou službou i pro internetové portály, hovořil Oleg Vojtíšek ze společnosti Alza.cz, která tímto způsobem pronajímá iPhony.
Na závěr celého programu se účastníci konference dozvěděli od ředitele společnosti RSE Development Marca Jacoutona o společenské odpovědnosti firem ve světě marketingu a retailu.
Po celodenní konferenci proběhl Galavečer, na kterém byly vyhlášeny jak studentské ceny POPAI STUDENT AWARD 2016, tak především hlavní ceny POPAI AWARDS 2016.
Nejúspěšnější agenturou, která získala šest cen, byla společnost DAGO, s.r.o., partner portálu Místoprodeje.cz.
Ceny získala za Captain Morgan Endcap (kategorie Vynikající realizace), Somersby kartonový stojan (kategorie Cena za nejlepší POP z materiálu na bázi papíru), Vitana Farmářské trhy (kategorie Potraviny), Vláček Kofola (kategorie Nealkoholické nápoje), Akční paletový ostrov Captain Morgen (kategorie Alkoholické nápoje, tabák) a Flora Promostolek (kategorie Ostatní – prototypy a vzorky).
Pět vítězných ocenění si odnesla agentura Authentica, s.r.o. a tři společnost Plzeňský Prazdroj, a.s., která obdržela také cenu absolutní vítěz soutěže za realizaci s názvem Radegastovna (nový styl provozoven pivovaru Radegast).
Cenu publika získala agentura Sprint Trading s.r.o. s exponátem Santův pokojíček.
Na Galavečeru bylo rozdáno plno odborných cen v různých kategoriích, a proto přinášíme detailnější přehled oceněných v následujících tabulkách.
Letošní ročník retailové konference POPAI DAY 2016 a také Galavečer se slavnostním předáváním retailových cen se velmi vydařil. Již nyní se těšíme na příští ročník a gratulujeme nejen všem oceněným společnostem, ale také všem nominovaným.
redakce
Zdroj: POPAI CE
Foto: exponáty – POPAI CE, Miroslav Oupic – redakce