Nejdůležitější v místě prodeje jsou lidé
Často slýcháme, že nákup v místě prodeje má být zážitkem. Může být ovšem i zážitek negativní, když i přes dokonalá POS media, čerstvé zboží, upravený interiér prodejny nebo dokonalou navigaci, zažijete něco, co vám na náladě nepřidá. To se pak začnete nákupu v takovém místě spíše vyhýbat. Tím, kdo je určující pro váš celkový dojem jsou totiž vždy lidé.
Pokud máte personál bez motivace a dobrého tréninku, tak nezáleží na tom, zda provozujete řetězec nebo lokální prodejnu. Vytrénovaný a motivovaný personál poznáte na sto honů, zkuste si například zajít do prodejen Baťa. Všude se prodavači stylizují do role poradců, a to že se vám snaží prodat něco navíc nevtíravým způsobem, svědčí spíš o jejich dobré motivaci.
Tyto dobré výsledky jsou zásluhou těch, kteří připravují tréninky prodejních dovedností a také těch, kteří se do rolí zákazníků stylizují, tedy mystery shopperů. Portál místoprodeje.cz bude těmto oblastem nyní věnovat mnohem větší pozornost.
Rozšířili jsme proto náš adresář o firmy, které tyto služby poskytují – firmy pořádající tréninky prodejních dovedností naleznete zde a firmy se službami mystery shopping jsou uvedené zde.
Zároveň jsme pro vás začali připravovat i přehled aktuálních vzdělávacích akcí, které naleznete zde.
Vaše redakce mistoprodeje.cz
Foto:vlastovicka.cz