Navigace se postupně přesouvá z ulic do retailu
V otevřeném terénu jsou papírové mapy masivně vytlačovány využíváním technologie GPS, ale v uzavřených objektech je ale situace úplně odlišná. Zákazníci se stále spoléhají na orientační plánky, ačkoliv prostor pro využití navigačního systému v retailu je obrovský.
Změnit to hodlá novinka společnosti Philips Lighting, která se nově stala členem asociace POPAI CE.
Systém navigace v objektech Indoor positioning je totiž přímou součástí osvětlení, což výrazně usnadňuje jeho zavedení. A zákazníci přitom mají vše ve svém mobilním telefonu.
Obchodníci tak nyní mohou zpříjemnit zákazníkům návštěvu i samotné nakupování v rozlehlých obchodech či nákupních galeriích a zákazníci mohou získávat aktuální informace o právě probíhajících akcích nebo nejvhodnější nákupní trase podle svého nákupu přímo do telefonu. To je přesně podle jejich potřeb a požadavků, což zvýší jejich loajalitu a přitom dále rozšíří možnosti marketingových akcí obchodníka.
Nejedná se o pouhé vizionářské představy, ale o zcela konkrétní možnosti, které přináší navigace v obchodech, která je součástí osvětlení Philips. Podívejte se na ilustrativní retailové video.
Zdroj: POPAI CE
Video: Philips Lighting