Nápady pro in-store, které jste nemohli vidět – díl 2.
Minulý týden jsme vás informovali o zajímavých, ale neuskutečněných realizacích na místě prodeje v České republice. Nyní přinášíme další nerealizované kampaně.
Nepřehlédnutelnou kampaní by jistě byla i realizace značky Radegast společnosti Plzeňský Prazdroj. Návrh počítal s využitím monumentální sochy pohanského boha Slovanů Radegasta, který se vyskytuje i v TV spotech této značky. V jednom případě návrh uvažoval s jedním zobrazením sochy (na čele uličky), ve druhém se pak jednalo o dvě sochy vedle sebe, představující bránu do uličky.
„Je škoda, že takto nepřehlédnutá a myslím si, že i vhodně zvolená prezentace značky, se nakonec nerealizovala. Určitě by byla horkým kandidátem v soutěži TOP In-store realizace měsíce,“ říká David Voborník, Media Director ve společnosti POS Media Czech Republic, s.r.o.
V našem přehledu následuje opět zdařilý návrh, tentokrát pro značku těstovin Panzani společnosti Hamé. Sekundární 3D vystavení v podobě rozvážkového auta, dřevěných bedýnek a brány, společně s hosteskou, by jistě upoutalo mnoho nakupujících.
U čokoládové značky Milka společnosti Mondelez Czech Republic jsme zvyklí na zajímavá kreativní řešení, navíc na velké ploše. Tuto představu splňuje také návrh, který ale nebyl realizován. Velká vstupní brána se jménem brandu, fialová kráva, čtyři velké tabulky čokolády a podporující podlahová grafika s tématem louky a rozsypané čokolády, to vše tvoří jedinečný funkční celek.
Další kreativní nerealizovaný návrh realizace, dokonce v různých typech provedení, byl vytvořen pro značku Coca-Cola od stejného výrobce. Také u této značky, stejně jak jsme se výše zmínili o značce Milka, očekává nakupující zajímavě a netradičně řešené kampaně nejen audiovizuální, ale také na místě prodeje. V tomto návrhu hraje hlavní roli velká láhev Coca-Coly, která je v každém ze čtyř návrhů ta pravá „star“. Buď na ni svítí světlomety, nebo je obklopena svými malými sestřičkami. Vždy ale dává najevo, že je to právě ona, která má být středem pozornosti, a tedy zákazníkem vložena do nákupního vozíku.
„Personifikace značky, je důležitým prvkem v každé kampani. Zde se jednalo o záměr ukázal láhev Coca-Coly jako tu nejdůležitější hvězdu, o které se mluví, je vážená a dokáže na sebe upoutat pozornost. Takovéto návrhy, které v sobě zahrnují netradiční příběh, je radost vytvářet. O to více mrzí, když se nakonec nerealizují,“ odhaluje názory kreativců David Voborník.
Zajímá Vás, jak vypadají realizované kampaně ve srovnání s jejich návrhem? V příštím, závěrečném díle tohoto článku, vám toto srovnání ukážeme.
Podívejte se na předchozí první díl tohoto článku.
Zdroj: POS Media
Foto: POS Media, pixabay.com