McCafé očima zákazníků
Kavárna nemusí být jenom o kávě, důležitá je i atmosféra a pocit, který si z její návštěvy odnášíte. Přesně o tom byla loňská reklamní kampaň sítě kaváren McCafé. McCafé stories ukazovaly McCafé a jeho produkty pohledem fotografa Tomáše Třeštíka. V jejím závěru Tomáš vyzval veřejnost, aby se s ním podělila o příběhy, které podle ní v McCafé vznikají. S radostí představujeme McCafé stories vol.2. Příběhy, které stvořili zákazníci McCafé; příběhy, které vybral Tomáš Třeštík; příběhy lidí, kterým Tomáš dnes předává pomyslné žezlo.
„McCafé je o společném prožívání hezkých chvil. Vznikají tam různé příběhy. My jsme velice rádi, že po loňské výzvě Tomáše Třeštíka se s námi, ale potažmo i s celou Českou republikou, chtělo o ty své příběhy podělit mnoho našich zákazníků. Z nich byli vybráni 4, s jejichž fotografiemi se můžete od začátku listopadu potkávat,“ komentuje ředitelka marketingu McDonald’s Ivana Šedivá.
„Na loňskou kampaň, kterou jsem před rokem pomáhal rozjíždět, vzpomínám fakt rád a mám velkou radost, že to pokračuje a já u toho můžu zase být. Fanoušci McCafé mohou čekat samé hezké fotky a dobré kafe,“ komentuje spolupráci Tomáš Třeštík.
Kampaň odstartovala 5.11. a skládá se z:
- TV spotu – na TV Prima do 4.12.
- OOH – do 15.12.
- video bannerů v digitálu – do 15.12.
- videa a postů na Youtube, Facebooku a Instagramu do 15.12.
Kampani předcházelo týdenní převzetí Instagramového účtu McCafé Tomášem Třeštíkem.
Kreativně pochází kampaň z dílny pražské DDB, sociální media zaštítila Follow Bubble a nákup prostoru měla na starosti OMD.
Zdroj a foto: McDonald´s Česko