Mana spouští první televizní kampaň, ve které upozorňuje na evoluci jídla i nové ochucené drinky

Český potravinářský startup Heaven Labs na sklonku minulého roku uvedl na trh první tři příchutě svého nutričně vyváženého jídla Mana v podobě drinku a nyní se svými novými produkty poprvé míří na televizní obrazovky, konkrétně na kanály FTV Prima. Reklamní spot pochází z dílny interního 3D týmu Many. Dlouholetý maskot značky, gorilí kosmonaut Cosmo Ape má za cíl nejen představit nové ochucené verze drinků, ale hlavně podpořit povědomí o nové, rychle rostoucí kategorii nutričně kompletního jídla a o značce Mana jako takové. Kampaň má kromě televize podporu také v digitálu, PR i outdoorové reklamě.

Nová kampaň funkční stravy Mana představuje tři produktové inovace, drinky Sunlight, Love a Dream, které reagují na stále posilující trend poptávky po zdravém a veganském stravování. Dosud mohli pravidelní i nepravidelní konzumenti Many sáhnout jen po původní, neochucené verzi Mana drinku, která se nyní bude prodávat pod názvem Mana Origin.

Primárně má ale kampaň především akviziční charakter. Cílí na zákazníky, kteří produkt neznají nebo kteří k nutričně kompletní stravě ve formě nápoje přistupují nedůvěřivě. Video jim má představit alternativu zdravého stravování a ukázat, že se evoluce ve výživě nemusí bát.

Cílovým zákazníkem jsou podle tvůrce Many a spoluzakladatele startupu Jakuba Krejčíka všichni aktivní lidé. Univerzalita a dostupnost jsou pro nás v komunikaci klíčové. Chceme být opravdu pro každého, ať už z pohledu alergenu, veganství či cenové dostupnosti. Díváme-li se na naše stávající zákazníky, vychází nám z toho, že je to vlastně každý, kdo jí a něco dělá, a ocení tak čas od času benefity Many.  Je vhodná pro všechny, kterým záleží na tom, aby do svého těla dostávali jen zdravé a potřebné látky. A přitom nemají čas, chuť nebo příležitost takové pokrmy připravovat. Hlavními benefity Many jsou její samotná nutriční hodnota a čas,“ říká Krejčík.

V pořadí již třetí 3D spot vytvořený in house

Nový dvaceti vteřinový spot tematicky vychází z prvního reklamního počinu interního týmu Many, který vznikl před rokem a který režíroval Tomáš Mašín. Populární video shlédlo během roku na Youtube kanále ve třech jazykových mutacích šest milionů lidí. Druhé video cílené na zaneprázdněné lidi v kancelářích firma představila v listopadu, aktuálně má necelé dva miliony zhlédnutí.

„Vizí Many je vždy propojit jídlo s technologií a estetickým designem. Skrz ty nejmodernější technologie vyvíjíme pro lidi ten nejlepší a nejkvalitnější požitek z Many na bázi chutě a nutriční hodnoty. A stejně tak chceme, aby tomu vždy bylo na bázi vizuality. Videu nechybí prvky humoru a nadsázky, která by měla, stejně jako Mana, být součástí našeho každodenního života,“ míní art director Heaven Labs Tereza Janečková, která má ve firmě od nového roku na starosti kompletní vizuální reklamní profil Many.

Kampaň v televizi, PR i outdooru

Nová kampaň odstartovala v polovině února a poběží až do poloviny března. V rámci nadlinkové komunikace se s ní lidé mohou setkat nejen v podobě televizního spotu na kanálech Primy, ale rovněž také například na Evropě 2 v rámci ranního vysílání Leoše Mareše a Patrika Hezuckého. Vůbec poprvé pak Heaven Labs nasazuje reklamu také do outdoorových formátů v okolí hlavního města.

Vzhledem k silně rostoucím prodejům na Slovensku firma zvažuje nasazení kampaně i do vybrané místní televize.

Vizitka kampaně:

Timing: únor – březen 2019

Mediální nasazení: TV, digital, PR, outdoor

Kreativa, animace, postprodukce: Radovan Grežo (concept maker), Grigory Vyatkin (Co-founder Heaven Labs), Tereza Janečková (Art Director) a Mana in-house tým

Zdroj a foto: Heaven Labs

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010