Makro: Karta jako vstupenka
Obchodní řetězec Makro Cash & Carry ČR zahájí v květnu dlouhodobou kampaň, jejímž cílem bude komunikace šíře sortimentu a jeho kvality a čerstvosti.
Pojícím prvkem kampaně se sloganem „Makro karta jako vstupenka do světa čerstvosti“ je obrandovaná karta, která se objevuje na každém vizuálu. Makro rozjíždí kampaň už v těchto dnech, zatím na úrovni interní komunikace se zaměstnanci, od 9. května se vizuály objeví na parkovištích řetězce a přímo na prodejní ploše. Obchodník zákazníky osloví i prostřednictvím instorového rádia a mailingem.
Pro internet jsou připravená tři dvacetiminutová instruktážní videa s radami, jak vybírat suroviny, a s tipy pro jejich přípravu. Krátké sestřihy z videa budou k vidění i na prodejnách přímo u zboží. „Ze začátku se obejdeme bez nákupu plochy v médiích, ale půjde o dlouhodobou kampaň, takže nevylučuji, že časem se objevíme i v některých v online médiích,“ řekla Strategii Marcela Syrovátková, Head of Branding Makra.
Kampaň, která se zaměřuje na celou šíři potravinářského sortimentu, na kancelářské potřeby a zařízení kuchyní, připravila pro mezinárodní centrálu Makro Cash & Carry pražská reklamní agentura Euro RSCG. Díky tomu se videa určená i pro pobočky v dalších zemích natáčela u nás, konkrétně v prodejně ve Stodůlkách. Lokální adaptaci kampaně pro náš trh obstarala agentura WMC/Grey.