Květnové vítězství v soutěži POP STAR zamířilo do Plzeňského Prazdroje

Výhercem za měsíc květen se stala značka Peroni, jejíž vystavení mohli nakupující vidět v supermarketu Albert HM.

Italská pivní značka Peroni nabízí prémiové italské ležáky, které se vyznačují lehčí, ale plnou chutí. V České republice je k dostání od loňského roku jak v alkoholické, tak nealkoholické variantě. Plzeňský prazdroj se rozhodl podpořit tuto značku na trhu za pomoci Shop in shopů, které postavil tak, aby nakupujícím a spotřebitelům přiblížil italskou atmosféru „La dolce vita.“

„Na shop in shopu jsme spolupracovali s agenturou POS Media, které se podařilo vystihnout naše požadavky s využitím prvků, které zaujmou na první pohled – například skútr v barvě značky Peroni. Při bližším pohledu pak bylo možné pozorovat nápadité detaily a na shop in shopu mohli zákazníci najít živé květiny, dech beroucí výhled na moře a nechybělo samozřejmě ani osvěžující pivo,“ říká Marcela Hanusková, Junior Activation Manager Plzeňského Prazdroje.

Velké poděkování za spolupráci patří Pavlu Hrochovi z POS Media, který se slavnostního předání diplomu nemohl z časových důvodů zúčastnit. Ocenění POP Star za měsíc květen tak předaly Markétě Havlíčkové, Commercial Excellence Manager OFF Trade CZ a Marcele Hanuskové, Junior Activation Manager, Michaela Klobásková, ředitelka divize Retail Audit, ppm factum a.s. a redaktorka portálu mistoprodeje.cz Jana Follprechtová.

Na zdraví! A květnovému výherci ještě jednou gratulujeme!

Soutěž „P.O.P. STAR“ je odbornou soutěží POP (point of purchase) reklam a sekundárních vystavení v místě prodeje, kterou pořádá portál mistoprodeje.cz ve spolupráci s divizí RETAIL AUDIT společnosti ppm factum.

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010