Konference Retail in Detail 2016 se už blíží

Ve středu 6.4.2016 bude probíhat další ročník konference Retail in Detail 2016, kterou opět pořádá společnost Blue Events. Letošní ročník konference má podtitul Efficient Promotions.

Odhady hovoří o tom, že jen v oblasti rychlobrátkového zboží výrobci a obchodníci u nás proinvestují až 100 mld. Kč ročně do cenových akcí. Kolik z toho pomáhá budovat loajalitu ke značce či obchodu? Tragicky málo… Nestojí tedy za to se na chvíli zastavit a věnovat pár hodin zamyšlení nad tím, jak ven z promoční pasti? Konference Retail in Detail/Efficient Promotions tuto možnost nabízí!

Úspěšné podnikání v maloobchodě je založeno na zvládnutí řady detailů, aneb „Retail is Detail“. Tato všeobecně uznávaná poučka stála v roce 2000 u zrodu série specializovaných konferencí Retail in Detail. Tyto konference navazují těsně na výroční vrcholová setkání českého a středoevropského obchodu – Retail Summit. Mají však komorní charakter, umožňující podrobně analyzovat a diskutovat žhavá témata a výzvy.

Retail in Detail se koná podle aktuální potřeby odvětví obchodu, zpravidla jednou až dvakrát ročně. V minulosti se zabýval řadou žhavých témat, jako jsou efektivní promoce, shopper marketing, expanze convenience stores, rozvoj nabídky čerstvého zboží, zvyšování loajality v maloobchodě a nástup e-Commerce.

Letošní ročník konference, která se koná ve středu 6.4.2016 v OREA hotel Pyramida v Praze 6 od 9 do 16 hodin, představí mnoho zajímavých řečníků, například Ladislav Csengeri, Consumer Panel Services Director Czech & Slovak Republic, GfK, Francoise Acca, Senior Consultant, ECR France, Josef Machala, Loyalty & Acceptance Manager, MasterCard, Oldřich Kubišta, ředitel provozu, Cinema City Česká a Slovenská republika, Petr Sláma, Business Development Manager, Kofola, Manfred Litschka, CEE Sales Director, TCC, Pavel Březina, předseda, skupina COOP, Lenka Hanáčková, Market Research Manager, Makro ČR, Josef Hovořák, Business Development Director, Vitana, Jan Krátký, Head of Customer Team, Nestlé, Karel Šťastný, Customer Innovation Leader, Unilever ČR, David Vejtruba, marketingový ředitel, p.k. Solvent.

Více informací o této konferenci naleznete zde. Registrovat se stále můžete zde.

Abyste mohli už dnes nasát atmosféru konference, můžete se podívat na video z minulého ročníku:

Foto: shopper21.cz

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010