Koncept Teta drogerie drží krok s dobou díky refitu
Koncepty od MORIS design nestárnou, a to nejen díky nadčasovému designu. Své designy dokáže v průběhu let přizpůsobovat nejnovějším trendům a požadavkům klienta, které se mohly změnit.
„Na našich konceptech nepřestáváme pracovat ani poté, co se dostanou do provozu. Svět retailu se neustále mění. Stejně jako zákazníci. Aby náš koncept drogerie Teta držel krok s dobou, upravili jsme vybrané části tak, aby více odpovídaly novým potřebám prodejny,“ vysvětluje spolumajitel MORIS design Adam Klofáč. Refitu se například dočkala prodejna v pražských Černošicích. Úprava několika sekcí osvěžila celkový vzhled drogerie a podpořila marketingovou komunikaci v místě prodeje.
Sjednocením všech stojanů dekorativní kosmetiky došlo k ucelení vzhledu sekce. Ta tak lépe navazuje na celkový design prodejny. Pomocí světelných prvků se zároveň podpořila komunikace směrem k zákazníkům, kteří tento sortiment snadněji zaznamenají.
„Instalováním bočnic jsme ohraničili regál Zdraví a vyzdvihli jej nad ostatní sortiment. Díky tomu sekce jemně vystupuje. Světelný zelený kříž viditelný ze všech stran podporuje navigaci na místě a zákazníky přiláká i ze vzdálenějších částí prodejny,“ popisuje Adam Klofáč.
V neposlední řadě osvěžili podobu stávajících stojanů pleťové a vlasové péče. K tomu použili nové názvosloví a grafiku. Například barvy na vlasy jsou pomyslně rozdělené podle toho, jaký efekt jednotlivé produkty mají.
„Chci být vidět!“ nebo „Chci perfektní krytí a péči navíc!“, hlásají cedule nad jednotlivými typy barev na vlasy. Již z dálky tak zákazník vidí, kam jít, pokud hledá odvážnější odstín nebo pečující barvu.
„Cílem refitu bylo především oživení interiéru prodejny a uzpůsobení konceptu novým trendům. Díky tomu, že původní koncept prodejen Teta je také našim dílem, bylo pro nás i klienta snadnější dané změny provést,“ říká Adam Klofáč. Projekt Teta drogerie trvá již devět let. Od té doby firma postupně rebranduje více než 800 prodejen v České republice a na Slovensku.