Koncept, který pro Super zoo vytvořil MORIS design, dosáhl skvělého 27 % nárůstu tržeb
Společnost MORIS design, partner portálu Mistoprodeje.cz, pokračuje v cestě úspěšného rebrandingu prodejen Super zoo, kde pracuje s unikátním emotivním zážitkem v každém směru. To, že je koncept velmi úspěšný, potvrzuje fakt, že tržby Super zoo meziročně vzrostly díky novému rebrandingu o skvělých 27 %. Odborníci společnosti MORIS design společně s týmem ze Super zoo vytvořili tento funkční koncept, který je na trhu skutečně výjimečný.
Nákup a zákaznická cesta je protkána edukačními grafikami k jednotlivému sortimentu zboží. „Nezapomeňte jim udělat radost a kupte jim něco na zub“, hlásá cedule v části pamlsky pro psy. Takových emočních grafik je v obchodě mnoho.
Ve všech prodejnách jsou použité stejné materiály, navigace a celkové provedení tak, aby zákazníci našli v obchodě své oblíbené zboží na stejném místě. Velký důraz byl kladen na přehlednost, rychlé zorientování na místě, na vizuální identitu značky SUPER ZOO a postupné zesilování emocí, které vrcholí u prodejných pultů, kde jsou vystaveny pamlsky pro zvířecí miláčky. Zákaznická cesta je tak velmi emočně silná.
„Vzhledem ke skvělé komunikaci s týmem ze Super zoo jsme vše společně mohli promyslet do nejmenšího detailu, a to se odráží na parádním výsledku nárůstu tržeb.
Díky naší stavební divizi MORIS construction jsme celý obchod v Mladé Boleslavi v prostorech CityMarket Na Radouči a v mnohých dalších městech po celé ČR a SK mohli stavebně upravit a prakticky celý přetvořit tak, aby byl připraven pro instalaci všech retailových prvků. Naše stavební divize působící napříč ČR, SK a RO šetří zákazníkovi nejen čas, ale i nemalé finanční prostředky, neboť má od nás zajištěn komplexní servis od návrhu, kompletního stavebního projektu, stavebních prací až po instalaci,“ říká Adam Klofáč, obchodní ředitel společnosti MORIS design s.r.o.
Zdroj a foto: MORIS design