KFC Rozvoz už zákazníkům doručilo milion kuřecích pochoutek plukovníka Sanderse
Miliontého zákazníka v těchto dnech oslavila služba KFC Rozvoz, když zákazníkovi z Prahy dodala kyblík stripsů. Právě kyblíky s čerstvě připraveným kuřecím masem, jejichž složení si zákazníci mohou případně sami sestavit, se během dvou a půl roku existence KFC Rozvoz staly jedním z nejoblíbenějších produktů. Nejvyšší jednorázové objednávky přesahují deset tisíc korun a nejvytíženější je služba během oběda a večeře. KFC Rozvoz mohou zákazníci využít ve 22 největších městech po celé České republice, nejnověji v Karlových Varech a Zlíně.
„Obliba služby KFC Rozvoz stále roste a očekáváme pokračování tohoto trendu i letos. Zákazníci především oceňují, že 85 % objednávek dovezeme do 30 minut a že díky unikátním přepravním boxům, které udržují naše pokrmy a nápoje při správné teplotě, si vychutnají svou objednávku doma nebo kdekoliv jinde jako přímo v naší restauraci,“ říká Libor Hubík, President KFC pro Česko a Rakousko.
Služba začínala v červnu 2016 v Praze a postupně se rozšířila do dalších 21 velkých měst. Posledními přírůstky jsou zákazníky dlouho žádané Karlovy Vary a Zlín. Nejoblíbenějším produktem jsou kyblíky, mezi sendviči tradičně vítězí Twister a Qurrito. Limonády a Shaky, díky speciálním chladicím boxům vždy vychlazené na správnou teplotu, se staly favority mezi nápoji. „Na strategickém rozvoji služby se již několik let podílí také mediální agentura PHD. Díky společné spolupráci jsme mohli skloubit nejnovější trendy v oblasti e-commerce s dynamickými změnami v chování našich zákazníků. Spolupráci plánujeme rozvíjet i nadále s cílem kontinuálně optimalizovat a vylepšovat zákaznickou zkušenost,“ doplňuje Libor Hubík.
Největší zájem o službu byl 28. října 2018, na Den vzniku samostatného československého státu. Protože zákazníci rozvoz využívají i při větších setkáních s přáteli, jako občerstvení na soukromé večírky nebo firemní akce, největší objednávky přesáhly hodnotu 10 000 Kč. Ve všední dny jsou nejvytíženější časy kolem oběda, poté od 17 do 20 hodin. „Zvažujeme rozšíření služby do pozdních nočních hodin a v některých lokalitách už dnes testujeme nonstop zavážení,“ dodává Jiří Tihlařík, KFC Delivery Manager. „K přepravě používáme auta a pěší roznos. Do budoucna zvažujeme více flexibilní a k životnímu prostředí šetrnější doručování elektroskútry.“
Průzkumy ukazují, že KFC Rozvoz zná 82 % české populace. Z toho 19 % lidí ve městech s více než dvaceti tisíci obyvateli ji už využilo. KFC je největší značkou, mimo specializované firmy, která službu rozvozu hotového jídla nabízí. Strategickými partnery jsou společnosti DoDo a od podzimu 2018 Dáme jídlo, kteří rovněž garantují standardy služby KFC Rozvoz. Zákazník si může pokrmy objednat přímo na webových stránkách, využít aplikaci, zavolat na call centrum nebo přes portál Dáme jídlo.
Zdroj a foto: AmRest s.r.o.