Kaufland má další dva nové spoty ke kampani Z lásky k Česku
Obchodní řetězec Kaufland pokračuje ve své reklamní kampani Z lásky k Česku. Nyní můžete v TV vysílání vidět dva nové spoty – na jablka a uzeniny.
V letošním roce se jedná už čtvrtý a pátý reklamní spot v této kampani. Dubnový spot byl zaměřen na grilování a dva květnové spoty zase na fotbal, neboť se blížilo mistrovský Evropy ve Francii.
Oba nové spoty představují reálné majitele dodavatelských firem Kauflandu. V prvním případě Roberta Vyšatu, pěstitele jablek ze společnosti Sady Tuchoraz. Ve druhém případě Jana Prantla, výrobce uzenin z rodinné firmy Prantl.
Oba spoty jsou nasazeny v televizním vysílání od konce září do druhé poloviny října.
Spot Jablka:
Spot Uzeniny:
Zdroj a foto: Kaufland
Video: YouTube kanál Kaufland ČR