Jedno z největších zábavních center v ČR se již brzy otevře v Olympii Teplice
V teplické Olympii, která patří do portfolia skupiny CPI Property Group, se již brzy otevře rozsáhlý dětský svět s názvem Cirkus Park. Olympia se tak stane prvním obchodním centrem v České republice, jehož součástí bude i klasické zábavní centrum. Kromě segmentu zábavy posiluje v Olympii i nabídka módy a gastronomie.
Podzim bude v teplickém obchodním centru Olympia patřit zejména dětem. Na bezmála 3 tisících metrech čtverečních se zde totiž otevře jedinečné zábavní centrum, které kromě atrakcí pro děti, z nichž některé budou jedinečné v rámci celé střední Evropy, nabídne i rodinnou restauraci, možnost pro pořádání dětských oslav nebo třeba 5D kino. „Otevření Cirkus Parku u nás patří mezi nejočekávanější události letoška. Tento dětský svět nebude zajímavý pouze rozlohou, ale také celkovým konceptem. Podobná centra totiž v České republice existují zatím jen v samostatných objektech, zpravidla na periferiích velkých měst,“ upřesňuje Tomáš Svoboda, asset manažer v CPI Property Group.
Podle nedávného průzkumu[1], který realizovala společnost CPI Property Group ve spolupráci s agenturou Ipsos, tvoří mladé rodiny s dětmi do 10 let čtvrtinu návštěvníků teplické Olympie. Necelých 15 % dále tvoří rodiny s dětmi ve věku 11-18 let. „Právě rodiny s dětmi jsou významnou částí našich návštěvníků, a i to je důvod, proč výrazně posilujeme segment zábavy,“ komentuje Tomáš Svoboda.
Posun k multifunkčnímu centru reaguje také na světové trendy, dle kterých obchodní centra dnes již nejsou pouze místem pro nákupy, ale také pro trávení volného času. „Světové trendy v tomto hovoří jasně, obchodní centra se čím dál více stávají místem, kde se lidé setkávají, baví, tráví svůj volný čas. Zdaleka už to není jen o tom, přijít si nakoupit,“ říká Petr Brabec, vedoucí asset managementu nákupních center v CPI Property Group a pokračuje: „To ovlivňuje i náš postoj k obchodním centrům v našem portfoliu. Chceme být lídrem, který do českého retailu přináší a zavádí novinky, a to na území celé republiky.“
Součástí modernizace teplického obchodního centra je i otevírání nových obchodních jednotek. Během prázdnin se do Olympie přestěhovala prodejna Baťa, a to ve svém nejnovějším konceptu, který navazuje na globální designový koncept Baťa Red Two navržený italskými architekty. Téměř bezkrabicová prodejna je koncipována tak, aby se zákazníkům dostalo co největší a nejlepší péče. Olympia Teplice díky tomu nyní nabízí nejširší nabídku obuvi v regionu.
Prodejna Orsay se během prázdnin převlékla do nejnovějšího
konceptu a nabízí zákazníkům jedinečný sortiment zboží, kompletní přeměnu
dokončuje i italská restaurace Trappola. Zákazníkům se navíc již brzy otevře
prémiová cukrárna Lagarto s nabídkou kvalitní kávy a jedinečných dezertů z
vlastní výroby. „Během podzimu by se měla
otevřít i zcela nová gastro zóna s téměř třikrát větší kapacitou sezení
reagující na požadavky zákazníků. V neposlední řadě došlo také k otevření
nových moderních toalet,“ doplňuje Tomáš Svoboda.
[1] Rozsáhlá studie MASCOT (Mall Shopper Connection Typology) proběhla na počátku roku 2019 a zúčastnilo se jí více než 10 tisíc respondentů. Mapovala návštěvnost 90 obchodních center a 10 největších retailerů na území celé České republiky. Součástí studie byla také analýza více než 4,5 tisíce detailně popsaných nákupních misí v obchodních center. Výzkum realizovala společnost CPI Property Group, největší vlastník obchodních center v ČR, ve spolupráci s výzkumnou agenturou Ipsos.
Zdroj a foto: CPI Property Group