Jací budou letošní vítězové marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka?
Ve čtvrtek 30. května vyhlásí společnost Atoz Marketing Services na slavnostním galavečeru výsledky už 19. ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, který každoročně oceňuje produktové novinky a inovace na českém trhu. Předávání ocenění proběhne nově v prostorách multifunkčního sálu DOX+, jenž je součástí areálu Centra současného umění DOX Praha. Téměř 450 profesionálů z oblasti marketingu a obchodu večerem provede populární televizní moderátor Rey Koranteng.
Výrobci a distributoři mohli do letošního ročníku programu přihlásit své inovace z oblasti rychloobrátkového zboží, doplňků stravy a OTC produktů (s výjimkou tabákových výrobků), uvedených na český trh v období od ledna 2018 až do konce května 2019.
O titul Nejlepší novinka se tento rok uchází přes 150 nových a inovovaných výrobků. Ty se utkají o přízeň spotřebitelů ve 32 potravinářských a 20 nepotravinářských kategoriích. Podkladem pro udělení ocenění jsou výsledky exkluzivního výzkumu, jenž realizuje společnost Nielsen. Dotazování probíhá na reprezentativním vzorku čtyř tisíc respondentů a cílem je zjistit, který z výrobků v každé kategorii považují čeští spotřebitelé za nejlepší. Výrobky, které zvítězí v jednotlivých kategoriích, zhlédne také odborná porota složená ze zástupců maloobchodu, marketingu, odborných médií a výrobců obalů. Ta následně udělí také Čestné uznání poroty.
Slavnostním galavečerem odstartuje rozsáhlá podpora vítězných novinek. Oceněné výrobky mohou při propagaci po dobu jednoho roku užívat logo Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2019 v marketingových kampaních a až do konce roku 2020 mohou mít umístěno logo na svých obalech. Další podporu připravuje organizátor ve spolupráci s mediálními partnery. Program a jeho vítěze podpoří také marketingová kampaň, která proběhne v televizi, tištěných médiích, na internetu a sociálních sítích, v obchodech i v čekárnách lékařských ordinací či městské hromadné dopravě.
Partneři programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2019:
- výzkumná společnost: Nielsen Czech Republic
- B2C mediální partneři:
tisk: Gurmet
rádia: Evropa 2, Frekvence 1, Youradio News
internetové portály: Babinet, Jen ženy
outdoor a in-store: Inpublic Group, MediaPharma, POREL Digital Media, Store media
- B2B mediální partneři: Zboží&Prodej, Pharma Profit, Svět balení, Media Guru, kongres Samoška, obalový kongres Obalko
- partneři ceremonie: Nielsen Brandbank, ppm factum, Behavio Labs, Nadace Dagmar a Václava Havlových Vize 97, Wau Studio
- partner e-mailové komunikace a partner techniky: Email kampaně, Parilla Sound
Více informací naleznete zde.
Zdroj a foto: ATOZ Retail