Hornbach začal vydávat vlastní časopis Machr
Společnost Hornbach uvedla na trh svůj vlastní časopis Machr, jehož druhé vydání je právě k dostání ve všech jejích prodejnách a také v e-shopu. Motto časopisu: Časopis o lidech, kteří žijí svůj život tak, jak považují za správné. Nehledě na to, co si o tom myslí druzí. Jedním slovem: Machři.
Časopis chce představovat netradiční formou unikátní kutilské projekty z celého světa, které mají inspirovat a motivovat k realizaci vlastních nápadů. Kromě reálných příběhů kutilů jsou součástí obsahu také rubriky jako rady, tipy, recepty a samotné návody na realizaci projektů.
„Hlavní myšlenkou celého projektu je především inspirovat zákazníky skutečnými příběhy opravdových ´Machrů´ k realizaci vlastních nápadů. Obsahově časopis odráží reálné možnosti, které zákazníkovi náš široký sortiment zboží a služeb nabízí,“ upřesňuje David Kolář, ředitel marketingu společnosti Hornbach.
Tematicky jsou články zaměřeny ze široka; od inovativních nápadů po praktické kutilské tipy. V aktuálním vydání se autoři věnují například podpoře ekologické mobility, konkrétně v článku o výrobě kol z bambusu, kterou se zabývá parta mladých lidí v čínském Pekingu. Nechybí ani originální návod na ukování sekery či skutečný příběh surinamského lovce potopených pokladů.
Lifestylový hobby magazín Machr vychází jako občasník ve formátu A5 za cenu 29 korun.
Zdroj: Hornbach, mano.cz
Foto: hornbach.cz, m-journal.cz, mano.cz