HORNBACH propůjčuje hlas místu, o kterém nikdo nemluví
HORNBACH zahajuje podzim s kompetenční kampaní pro koupelny, která je trochu jiného druhu. Namísto vytahování celého arzenálu van a toaletních mís staví tomuto ošklivému káčátku každého domova doslova památník v centru města. Takto pojaté inscenace toalety je schopen pouze HORNBACH.
Toaleta znamená Místo klidu. To, co člověk přijal a strávil, tady opět vyloučí. Ve společnosti to je ale stále tabuizované téma opřené hanbou. HORNBACH odkrývá tajemství toalet a povyšuje vykonání potřeby na mnohem víc, než je čirá nutnost. Trávení představuje jako kreativní proces a návštěvu toalety jako akt tělesného a duševního zastavení se. Výsledkem této myšlenky je vytvoření inscenace toalety, při jejímž použití jsou osloveny všechny smysly. Průběh potravy tělem a následnou návštěvu toalety totiž obrací směrem do okolní reality. Po usednutí na výjimečnou toaletu návštěvník, pomocí 3D projekce doprovázené vibrujícím charakteristickým zvukem a materiály, které si lze ohmatat, zažívá nepopsatelný zážitek.
„Je na čase o tom mluvit,“ říká HORNBACH a staví výjimečnou toaletu ze sortimentu, který nabízí. Výsledkem je Místo klidu jako oltář, který stojí v kapličce. Jeho použití není snadné popsat, ale musí se zažít. Proto v říjnu 2018, v centru Berlína, se na tuto dokonalou toaletu posadilo 100 pozvaných hostů a prolomili toto tabu. Jejich myšlenky a zážitky byly zvěčněny v krátkém dokumentárním filmu, kde HORNBACH dává tomuto Místu Klidu hlas.
—
Vyprazdňování ve třech dějství
Použitím toalety se vyprazdňovací akt odehrává sledem tří dějství:
Akt první – Vnitřní ústup: Toaleta je tichým úkrytem, kde si čteme noviny nebo chceme být na chvíli sami, chceme se zregenerovat a na chvíli si odpočinout.
Akt druhý – Trávící proces: V břichu je centrum trávení, které má každý člověk jiné. Přijaté jídlo prochází tělem, které je například ovlivněno stresem.
Akt třetí – Finální uvolnění: Toaleta je i místem vnitřního klidu, úlevou, uklidněním a porozuměním sobě samému.
Toaleta není tabu
S Místem klidu vytahuje HORNBACH ve spolupráci s agenturou Heimat toto tabuizované téma na světlo. „Pro nás bylo důležité představit návštěvu toalety jako akt tělesného a duševního zastavení se, jakož i spirituální očisty, aby došlo k uvolnění zábran a otevření dialogu. Proto jsme toaletu zinscenovali jako oltář v katedrále,“ říká Corbinian Hennies, odpovědný Kreativní ředitel agentury Heimat.
Máš ho doma. Dej do toho maximum.
Zejména v hektickém a rychle se měnícím světě je důležitá potřeba klidu a pozastavení se důležitá. „Toaleta může být příjemným místem, kde dojdeme klidu. Proto bychom ji měli vytvořit tak, abychom ji navštěvovali rádi,“ říká Thomas Schnaitmann, vedoucí marketingu pro Německo a mezinárodní marketingové komunikace společnosti HORNBACH. „Tím, že znovu ukážeme, co je možné dokázat s kreativitou a sortimentem HORNBACH, chceme lidi inspirovat k tomu, aby k vlastnímu Místu klidu přistupovali tvůrčím způsobem. Naším poselstvím je: „Máš ho doma. Tak s ním něco udělej.“ Takového kroku je totiž schopný pouze HORNBACH.“
https://youtu.be/-ob0tDREwmM
Zdroj a foto: HORNBACH