Gabriela Koukalová v nové reklamní kampani Hamé
Společnost Hamé, hlavní partner českého biatlonu, v těchto dnech finišuje s realizací nových reklamních spotů s Gabrielou Koukalovou. K vidění budou na internetu a sociálních sítích v průběhu celé biatlonové sezóny, která zanedlouho opět odstartuje. Kampaň připravuje agentura Peppermint digital.
„Chceme fanouškům poodhalit, jak trénuje ale i odpočívá nejlepší biatlonistka světa. Můžete se těšit na obrázky Gabriely, jak trénuje, ale i jak snídá, dává si svačinu a vůbec jak relaxuje po náročném programu,“ vysvětluje Marcela Mitáčková, ředitelka marketingu a vývoje Hamé.
Vedle toho upozorňuje, že Hamé od 15. 9. spouští pro fanoušky velkou podzimní soutěž o vstupenky na světový pohár v biatlonu, který v prosinci znovu hostí Nové Město na Moravě.
„Bylo příjemné být součástí natáčení a sledovat kreativní práci týmu,” říká Gabriela Koukalová. „Téma natáčení bylo hodně sportovní a zároveň bylo o jídle. To jsou dvě z mých nejoblíbenějších činností, takže jsem se cítila jako ryba ve vodě a doufám, že to bude také znát na výsledku,“ řekla po skončení natáčení biatlonistka, která je právě uprostřed intenzivní přípravy na novou biatlonovou sezónu.
Celou komunikaci včetně námětu, kreativy a samotné exekuce pro Hamé kompletně zajistila digitální agentura Peppermint digital.
„Naším cílem bylo ukázat, že biatlon není pouze pár krásných momentů
v televizi, ale celoroční dřina,” říká Klára Muranová, digital content manažerka Peppermintu. „Věříme, že fanoušky bude pohled do zákulisí biatlonu bavit a že biatlon jako klíčové téma komunikace Hamé pomůžeme ještě více dostat k lidem.”
Zdroj a foto: Hamé