CLINIQUE je prvním vítězem hodnocení prodejen „CZECH TOP SHOP“
Téměř rok uplynul od zahájení příprav druhé soutěže portálu Mistoprodeje.cz – hodnocení kamenných prodejen z pohledu instore marketingu – CZECH TOP SHOP. Pilotní hodnocení jsme zahájili v únoru, ale zastavila nás antivirová opatření, respektive uzavření většiny prodejen zboží a služeb. Obnovený pilot proběhl letos v červnu. Jeho vítězem je prodejna CLINIQUE.
Soutěž CZECH TOP SHOP je postavena na měsíční bázi, kdy našich 11 porotců hodnotí skupinu prodejen nominovaných pro daný měsíc. Hodnocení probíhá optikou 5 kritérií, přes která se díváme na instore marketingovou komunikaci dané prodejny. Jedná se o následující kritéria:
a. koncept/design obchodu
b. navigace/orientace v provozovně případně regálu
c. vystavení sortimentu/prezentace služeb
d. POP marketingová komunikace včetně probíhajících akcí
e. personál
Za každou tuto oblast může prodejna získat 0 až 100 bodů. takže maximální bodové hodnocení je 500 bodů. Každou nominovanou prodejnu hodnotí jeden člen naší odborné poroty. Jejími členy jsou v abecedním pořadí: Běloušková Dana (POS Media), Beran Jiří (Mistoprodeje.cz), Bukovská Blanka (Brands & Stores), Hubka Jiří (ShowDown Displays), Jakešová Patricia (U&SLUNO), Kozler Pavel (KNOWINSTORE), Pavlů Dušan (VŠKK), Prouza Tomáš (SOCR), Sovják Roman (Czech Superbrands) a Wright Mark (VCCP).
Vítězem prvního, tedy červnového, kola soutěže CZECH TOP SHOP se stala prodejna CLINIQUE (prodejna OC Westfield Chodov na Praze 4) se ziskem 420 bodů. Na druhém místě skončila společnost Intimissimi (prodejna OC Nová Karolína v Ostravě), třetí byla společnost Adidas (prodejna Na Příkopě na Praze 1).
Dalšími hodnocenými prodejnami byly Levi’s, ETNA, Lacoste, COMMERZBANK, Destroy a Baťa.
Jak je vidět z uvedeného grafu, nejsilnější stránkou hodnocených prodejen byla kategorie vystavení zboží. Naopak největší rezervy identifikovali naši porotci v kategorii využití POP reklamních nosičů.
Více o soutěži naleznete ZDE.
Zdroj: redakce