Bonami v OC Westfield Chodov zvítězilo v srpnovém kole retailové soutěže Visa Czech Top Shop
Inspirativní prodejna s dekoracemi a nábytkem
Prodejce bytové dekorace a nábytku Bonami v srpnu přesvědčil naše inspektory, že umí působit nejenom v on-line prostředí, ale dokáže velmi dobře potěšit zákazníka také v kamenné prodejně.. Rozšíření původně pouze internetového obchodu o kamenné prodejny může být při zvolení správného konceptu krokem ke zlepšení zákaznického zážitku. To vidíme v poslední době nejenom u Bonami, ale i ostatních on-line prodejců. Prodejna Bonami v obchodním centru Westfield Chodov je v pořadí už sedmou, kterou v Česku a na Slovensku vybudovali. Inspektoři ocenili atraktivní interiér prodejny a vystavení zboží, milou obsluhu, široký sortiment, ale i vzorníky potahů a barev většího nábytku, které zákazníkům lépe přiblíží vzhled zboží, který je dostupný na e-shopu. Dalším bodem pro Bonami je její kuchyňské studio, které se nachází hned naproti prodejně. Ve studiu si můžete domluvit návrh na míru od designéra, prohlédnout si vystavené kuchyně nebo vzorky materiálů. Gratulujeme k prvnímu místu!
Ve Vraňanech přetvořili nákup jahod v celodenní zákaznický zážitek
Rodinná farma Hanč ve Vraňanech nedaleko Mělníka je skvělým příkladem, jak udělat z poměrně jednoduchého a rychlého nákupu ovoce téměř celodenní zákaznický zážitek pro celou rodinu. V jejich prodejně je možné zakoupit nejenom zeleninu a ovoce vypěstovanou přímo na farmě a výrobků z nich, ale i farmářské produkty dalších výrobců z okolí. Zákazníci zde naleznou také širokou nabídku květin a sazenic. Jahody a jiné vybrané druhy ovoce a zeleniny si je možné vlastnoručně nasbírat na oblíbených samosběrech, děti si mohou v areálu pohrát na dětském hřišti nebo prohlédnout zvířátka. Po samosběru si můžete jít odpočinout do místní kavárny nebo se zúčastnit některé z akcí, které se během roku na farmě pořádají.
I rychlý nákup kávy může být příjemným zákaznickým zážitkem
V Nespresso Boutique OC Nový Smíchov se na 92 metrech čtverečních přenesete do kávového světa. Design interiéru je laděný do přírodních a světlých barev. Jak je již pro Nespresso typické, tak ani zde nenajdete klasický pult s pokladnami, místo něj jsou po stolech v prostoru rozmístěné tablety, u kterých s vámi obsluha projde vaši objednávku. Celý obchod je tím pádem otevřený a neexistuje zóna oddělující obsluhu od zákazníků. Po nákupu je zákazníkům nabídnuta káva, kterou si mohou vypít v zadní části prodejny u designově zajímavého stolku, jenž může sloužit i pro různé akce a setkání nad šálkem kávy. Zajímavostí je i oddělená a zákazníkům skrytá část pro kompletaci objednávek, díky čemuž prodejna působí čistým a klidným dojmem.