Blíží se vyhlášení výsledků marketingového programu Důvěryhodné značky
Páté slavnostní vyhlášení výsledků marketingového programu Důvěryhodné značky, který na základě rozsáhlého průzkumu mezi spotřebiteli vybírá a oceňuje značky, kterým čeští spotřebitelé nejvíce důvěřují v kategoriích FMCG, OTC výrobků, služeb a mnoha dalších se už blíží. Slavnostního Galavečera se dne 7. listopadu 2019 v Národním domě na pražském Smíchově se zúčastní na 200 VIP osobností českého byznysu.
Důvěryhodné značky jsou jediným marketingovým programem na českém trhu, který monitoruje a oceňuje značky ve které mají čeští spotřebitelé největší důvěru.
Marketingový průzkum ve spolupráci s výzkumnou agenturou Nielsen na vzorku 4000 českých spotřebitelů proběhl od léta do podzimu 2019.
Registrovat se na tento Galavečer můžete zde.
Zdroj a foto: POPAI CE, duveryhodneznacky.cz