BILLA zlevňuje 1000 položek
Zákazníci v supermarketech BILLA nakoupí ještě výhodněji. V rámci akce „BILLA vždy levná“ došlo tento týden ke snížení ceny u tisícovky produktů. První vlnu zlevnění zahájila BILLA 15. února výběrem produktů pokrývajících položky napříč celým sortimentem – od potravin až po drogerii a kosmetiku.
„Do dalšího čtvrtstoletí našeho působení na českém trhu vstupujeme v dobré kondici a našim zákazníkům budeme i nadále přinášet novinky. Supermarket BILLA je místem, kde zákazník vždy nalezne bohatou nabídku kvalitních a čerstvých potravin i výrobků. „BILLA vždy levná“ potvrzuje, že naši zákazníci mohou nakupovat výhodně i bez sledování nejrůznějších akčních cen na trhu.“, uvedl generální ředitel společnosti BILLA Česká republika Jaroslaw Szczypka.
BILLA svým zákazníkům nabízí výhodné nakupování dlouhodobě. Členové BILLA Bonus clubu získávají například slevu až 50 % na vybraný běžný sortiment. Při zlevnění firma myslí i na rodiny, kterým nabízí v rámci akce MULTI PACK nižší cenu při nákupu většího množství. Zákazníci také šetří nákupem kvalitních produktů privátní značky Clever.
Týdenní a denní akční nabídky připravuje BILLA napříč celým sortimentem. U produktů označených „Nyní levněji“ dlouhodobě snižuje cenu minimálně na tři týdny. Pravidelně také vybírá a zlevňuje top produkt ze sortimentu označený nálepkou “Super cena“.
Akci „BILLA vždy levná“ je věnována speciální komunikační kampaň. Postupně se objeví ve všech reklamních formátech. Kromě podpory v médiích s důrazem na TV/tisk se jednotlivé položky v týdenních vlnách představí ve speciálním akčním letáku. Položky, kterých se kampaň týká, budou také speciálně označeny na prodejnách. Aktuální přehled nových cen zákazníci naleznou i na webové stránce, která byla tento týden spuštěna.
TV spot ke kampani:
Zdroj a foto: REWE