BIG SHOCK! od DAGO byl lednovou POP STAR
Vzhledem k antivirovým opatřením až nyní předáváme ceny vítězům jednotlivých měsíců naší soutěže POP STAR 2020, kterou pořádá náš odborný portál Mistoprodeje.cz.
Za letošní lednové sekundární vystavení BIG SHOCK! DAKAR cenu převzal stejně jako loni David TLACH (na fotografii uprostřed), Trade & Category Manager z Al Namura. Jeho kolegové mu objektivitu opakovaného vítězství údajně nevěří, ale kdo zná naše porotce, nemá pochyb. Je vidět, že i mimo hlavní nápojářskou sezónu lze zrealizovat prodejně velmi úspěšnou in-store aktivaci ve spojení s celosvětově známou Dakarskou rally a zviditelnit tým BIG SHOCK! RACING.
Ocenění přebíral i Jan SLABÝ, Project Manager z reklamní agentury DAGO, která tuto kampaň navrhla a realizovala. Nápojovým firmám se v naší soutěži opravdu daří – v únoru vyhrál Velkopopovický Kozel resp. Plzeňský prazdroj, v březnu pak Heineken…
Hezké léto přeje Jirka BERAN.
Zdroj a foto: redakce