Během prvního adventního víkendu navštívilo prodejny Datart o třetinu zákazníků více než loni

Vypadá to, že elektronika bude hned po hračkách hitem letošních Vánoc. Datart zaznamenal během prvního adventního víkendu meziroční třetinový nárůst v počtu návštěvníků svých prodejen. O první adventní neděli také vzrostly tržby e-shopu Datartu o 55 % ve srovnání s loňským rokem.  

„O první adventní neděli nám tržby e-shopu vzrostly o 55 % ve srovnání s loňským rokem. Je to i díky rostoucímu počtu prodejen, které slouží zároveň jako výdejní místa e-shopu. Do prodejen si zákazníci zatím spíše chodí zboží prohlédnout. Hodně se také ptají našich elektrospecialistů a je vidět, že dárky ještě vybírají. Předpokládáme, že se pro ně vrátí po výplatě,“ hodnotí Iva Pavlousková, tisková mluvčí Datart.

Největším hitem v nákupech o prvním adventu byly mobilní telefony. „Dále jsme zaznamenali zájem o herní konzole, produkty péče o vlasy, především luxusnější kovové fény, dále o kompaktní fotoaparáty s výměnnými objektivy, drony, sportovní hodinky a náramky. Oproti loňskému roku vzrostl zájem hlavně o televizory, zejména o ty větší s velikostí obrazovky 55“ a více,“ upřesňuje Iva Pavlousková.

Ze značek zákazníci Datartu nejvíce nakupovali mobilní telefony Apple a Samsung, dále Lenovo, Huawei a Nokia, která letos slaví velký návrat. U fénu a žehliček na vlasy jasně kralovala značka Valera.

 

Zdroj a foto: Datart

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010