Ardo Mochov spouští novou komunikační kampaň
Novou image kampaní se v těchto dnech představuje přední
výrobce a dodavatel mražené zeleniny ARDO Mochov. V nadcházejících týdnech
představí animovanou postavičku jménem Mochňa, která bude tváří a průvodcem
kampaně. Objeví se v rámci ATL i BTL komunikace.
Postavička Mochni, který sám sebe charakterizuje jako
dobrosrdečné strašidlo domácí žijící v mrazničkách, se postupně objeví jako
tvář spotřebitelské soutěže, dále v rámci eventů v místě prodeje, na
outdoorvých a indoorových nosičích a POS materiálech. Jako průvodce pak bude
figurovat i na speciálně vytvořené microsite http://www.mochnovazahradka.cz/ a v rámci celé
informační PR kampaně.
„Mochňa vystupuje jako dobrý rádce a přítel, který by měl
navzdory své zmrzlé image pomáhat vytvářet teplo domova. Zároveň je tak trochu
nezbedný, což by mělo do celého konceptu vnést lehkost, hravost a nadsázku, se
kterou se, věříme, spotřebitelé snadno a rádi ztotožní,“ uvádí k nové kampani
Branislav Kočiš, marketingový manažer společnosti ARDO Mochov.
POS nosiče byly nainstalovány v nejnavštěvovanějších prodejních řetězcích
Promo akce probíhá na vybraných lokalitách Albert a Tesco