Anketa k nastalé situaci v ČR – Alexandr Stojčev, Momentum Czech Republic/McCANN Prague
Aktuální situace v České republice není lehká jak pro lidi, tak i pro firmy nebo podnikatele. V této nové anketě našeho portálu Mistoprodeje.cz oslovujeme retailové odborníky z řad značek, řetězců, médií, výrobců POS produktů a realizátorů s cílem zjistit jejích aktuální situaci, potřeby a také i vyhlídky do budoucna.
Ve třetím dílu této ankety jsme se ptali pana Alexandra Stojčeva za společnosti Momentum Czech Republic/McCANN Prague.
1.
Jaké
jsou okamžité dopady současných antivirových restrikcí na Vaší
firmu a Vás osobně a čím se momentálně zabýváte/potýkáte
nejvíce?
Současná situace má výrazný vliv i na fungování naší firmy, zejména po stránce organizace práce. Maximum aktivit všech zaměstnanců je nyní řešeno z domova, což znamenalo velký nápor na naše IT a změnu mentality co se týče osobních schůzek, komunikace v rámci týmů, prezentací klientům apod.
Řešíme přesun některých kampaní a jejich příprav na pozdější dobu neb není technicky možné garantovat například natáčení, organizovat eventy. Jsme v kontaktu s klienty a pomáháme jim analyzovat současnou situaci a hledat nejlepší způsoby komunikace nejen nyní ale i pro další měsíce.
2. Co by Vám v současné situaci nejvíce pomohlo?
Stabilizace zdravotní situace ve společnosti a jasný výhled, co se kdy stane ve smyslu různých omezení. Oceňuji i aktivní přístup státu k podpoře podnikání a zasažených segmentů trhu. Doufejme, že zde dojde k větší podpoře i reklamní branže.
3. Jaký očekáváte vývoj na Vašem trhu a u Vás ve firmě do konce roku?
Osobně mám pocit, že všichni nyní žijí v panice způsobené jak reálným vývojem, tak i politiky, médii a sociálními sítěmi. Jsem optimista a věřím, že až se situace zlepší, naše branže se vrátí k růstu.
4. Kde vidíte prioritu pro zmenšení ekonomických dopadů současných restrikcí?
Důležité pro nás je zachovat flexibilitu poskytování služeb našim klientům a pomoci jim vyjít z krize v co nejsilnější pozici. Každá krize totiž současně představuje příležitost k prohloubení vztahů se zákazníky, posílení tržní pozice apod. Hlavní je se nebát a nesetrvávat na starých řešeních ale aktivně hledat nové cesty. Myslím, že kdo se bude bát a nebude nic dělat, ten dopadne nejhůř.
Zdroj a koláž: redakce, foto: Momentum Czech Republic a pixabay.com