Albert v nové kampani podporuje aktivní životní styl
Obchody Albert potěší zákazníky produkty pro zdravý životní styl. Sada sportovního vybavení, dózy na potraviny a speciální balení produktů značky Nature’s Promise z nové sběratelské kampaně mají za cíl inspirovat zákazníky k pohybu i zdravému jídelníčku. Kampaň Začněte zdravěji každý den potrvá do 5. března.
Letošní první věrnostní kampaň obchodů Albert podporuje vyvážený životní styl. Právě začátek roku představuje ideální příležitost k proměně stravování či k zařazení pohybu do každodenního života. To potvrzují i výsledky prosincového průzkumu] prodejen Albert, ze kterého vyplynulo, že nejvíce novoročních předsevzetí se vztahuje k hubnutí a zdravému životnímu stylu.
„Kampaň je určena pro všechny, kteří se rozhodli do nového roku vkročit aktivněji. Nabídkou kvalitního sportovního vybavení, dóz na potraviny a exkluzivních balení výrobků Nature’s Promise chceme podpořit odhodlání našich zákazníků a pomoci jim vytrvat na cestě za jejich cíli,“ říká Soňa Balan, manažerka marketingu obchodů Albert.
Motivace pro každého
Za každý nákup v hodnotě 200 korun obdrží zákazníci v obchodech Albert jeden bod. Ke startovacím třem bodům nasbírají nakupující dalších dvanáct bodů, které pak promění v libovolném obchodě Albert za produkt z nabídky. Vybírat mohou ze sportovního vybavení od českého výrobce Yate, potravinových dóz značky Trudeau a balení zdravých produktů Nature’s Promise. Nechybí sportovní podložky a tašky nebo trendy dózy s chladící vložkou na jogurt s müsli či na salát.
Věrnostní kampaň odstartuje v obchodech Albert 16. ledna a potrvá až do 5. března nebo do vyčerpání zásob. Albert se však snaží přinášet nápady k vyváženému stravování dlouhodobě. „Naše zákazníky chceme inspirovat a motivovat ke kvalitnímu a spokojenému životnímu stylu nejen v období kampaně, ale tři sta šedesát pět dní v roce. Další inspiraci mohou čerpat i z našeho nového magazínu Albert – U nás v kuchyni, který přináší rady a tipy na každý den,“ dodává Soňa Balan.
Více informací ke kampani a produktovou nabídku naleznou zákazníci na webové stránce, na které je pro ně připraven i zdravý kalendář s recepty a cviky pro každý den.
Výzkum Ipsos Instant Research proběhl v prosineci 2018 na reprezentativním vzorku 525 respondentů.
Zdroj a foto: Ahold