Ahold školí zaměstnance
Prodejny Albert představují toto léto sérii školení zaměstnanců s názvem Bakery Event, která se zaměřují především na zjednodušení a zefektivnění práce, zlepšení celkového povědomí o pečivu a zpříjemnění nakupování pro zákazníky. Školení zaměstnanců, které začalo v polovině května, probíhalo na všech úrovních přes oblastní manažery až po regionální ředitele a vyvrcholilo na konci června. „Byli jsme první, kdo v Česku dopékal pečivo přímo na prodejnách, a máme silnou základnu regionálních dodavatelů, ale málo jsme to zákazníkům sdělovali. Abychom zákazníky upozornili na dodavatele z jejich okolí, budeme nejlepší z nich nyní označovat speciálními stoppery,“ vysvětluje Milan Mrázek z komerčního oddělení společnosti Ahold, provozovatele sítě prodejen Albert.
Zdroj: http://www.retailinfo.cz/plus/2011/7-8/