21. ročník soutěže Hvězda 3D reklamy proběhl poprvé v O2 universum
Reklamní a dárkové předměty se utkaly již v jednadvacátém ročníku soutěže Hvězda 3D reklamy. Tato soutěž je určena českým i zahraničním firmám pracujícím s 3D reklamou, ať již jde o agentury, promotion teamy či klienty. Vyhlašovatelem soutěže je Asociace POPAI CENTRAL EUROPE za podpory mediálního partnera, časopisu Marketing & Media. Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhlo letos poprvé hybridní formou – prezenčně i online, 25.listopadu 2021 v rámci konference POPAI DAY v krásných prostorách O2 universum.
Reklamní a dárkové předměty mohly soutěžit v desíti soutěžních kategorií, kdy kategorie
Reklamní předmět 3. milénia je určen pro studentské návrhy. Odborná porota po
dvoukolovém hodnocení také udělila ceny „Absolutní vítěz soutěže“ a „Inovace roku“.
Společnost Brand Concept s.r.o. obdržela cenu „Absolutní vítěz“ za přihlášení Dětského
batohu ŠKODA iV. Porota ocenila hravý design, který jistě zaujme každé dítě. Batůžek
z měkkého plyše navíc může posloužit i jako polštářek na dlouhých cestách autem.
Cenu „Inovace roku“ získala společnost LOGIK s.r.o. se soutěžním předmětem VAFO EU
MADE SNACKS BOX. Je to hravý, kreativní vzorník pro petfood specialisty nabízející nespočet variant sortimentu společnosti VAFO Praha s.r.o. Projekt byl součástí efektivní komunikace ve složitém období pandemie COVID-19. Společnost LOGIK vyvíjela box na míru zadavatele, vyráběla a kompletovala.
V letošní studentské kategorii Reklamní předmět 3. milénia vítězství získala Annika
Krmaschková ze Střední umělecké školy v Ostravě s návrhem obalu „Take & Hang Herbs“.
Porotce soutěže obal zaujal svou multifunkčností – přenosný obal na bylinky je doplněn o
přírodní provázek, díky kterému z něj lze vytvořit závěsný květináč. Hlavní myšlenka spočívá v tom využívat materiály naplno a zbytečný odpad hned nevyhazovat.
Kompletní seznam oceněných předmětů soutěže najdete na stránkách soutěže ZDE.