Libor Hudeček se v Mall Group stará o „poslední míli”

Na pozici Last Mile Chief Officer v Mall Group nastoupil Libor Hudeček. Jeho úkolem je rozvíjet a inovovat distribuční kanály nákupní galerie Mall a rozšířit síť výdejních míst. Hudeček má mnohaleté zkušenosti z e-commerce firem i z outsourcingu logistiky.Mall.cz za posledních 12 měsíců provedl řadu aktivit rozvíjejících tzv. poslední míli, mimo jiné například start více než stovky Mall Boxů či rozšíření výdejní sítě na více než 250 Mall Shopů a Mall Pointů v Česku a přes 170 na Slovensku.

Last mile zahrnuje oblast propojující logistiku a zákaznickou péči od chvíle, kdy objednávka opustí distribuční centrum v Jirnech u Prahy do okamžiku, kdy ji dostane do rukou zákazník. „Last mile, tedy tzv. „poslední míle“ je nejdůležitější částí e-commerce. Spolehlivé a pohodlné doručení nákupu je jedním z hlavních důvodů, proč zákazníci nakupují přes internet stále více. Proto jsme vytvořili tuto zcela novou pozici v managementu. Chceme, aby Mall doručení bylo tím nejlepším v Česku i na všech trzích, kde působíme,“ říká Olda Bajer, CEO Mall Group.

„Rozvíjíme kapacity ve všech distribučních kanálech, což znamená spolupráci s dopravci, vlastní dopravu pod značkou Mall Comfort, automatizované Mall Boxy a prodejny včetně výdejních míst Uloženky. Vedle toho pracujeme na zlepšení transakční komunikace směrem k zákazníkovi. Práce je hodně a věřím, že se nám podaří rychle se posunout vpřed,“ říká Libor Hudeček, Last Mile Chief Officer v Mall Group.

Ve zvyšování kvality doručení a rozšiřování distribuční sítě pokračuje nákupní galerie i nadále. V blízké době chystá otevřít zcela nové formáty prodejen v Bratislavě a slovinské Ljublani. V Praze a Brně budou zákazníkům sloužit další Mall boxy a do konce roku vznikne dalších minimálně 50 partnerských výdejen pod značkou Mall Point.

Mezi prodejny a výdejní místa v Česku a na Slovensku patří  Mall Shopy, Mall Pointy a Mall Boxy – tedy automatizované výdejní schránky dostupné v režimu 24/7 a vlastní doprava Mall Comfort, čítající flotilu pěti vozů zajišťujících nejvytíženější oblasti v Praze a Středočeském kraji. Do konce roku se počítá se zdvojnásobením celé sítě v Česku a cíleným rozvojem na Slovensku.

Zdroj a foto: Mall Group

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010