Kreativním ředitelem Ogilvy & Mather se stal Petr Radotínský
Po šesti letech na pozici Senior Art Director Ogilvy & Mather se Petr Radotínský stává kreativním ředitelem. Bude nově zodpovědný za kreativu pro klienta Tesco a v pozici střídá Jakuba Mráze. Ve skupině Ogilvy tak působí silný pool tří kreativních ředitelů, který se kromě Petra skládá z Associate Creative Directora OgilvyOne Marka Linharta a Tomáše Belka, který má na starosti kreativu celé skupiny Ogilvy.
Petr Radotínský má na svém kontě mnoho oceněných kampaní. Z poslední doby například muší citylight „The Dying Poster“, propagující výstavu režiséra a scénáristy Davida Cronenberga, ověnčený mnoha domácími a zahraničními cenami jako Epica, Golden Drum, Red Apple, ADC Creative Awards a PIAF nebo kampaň pro Nadaci Leontinka MymaOcima, která bodovala na mezinárodním festivalu reklamy D&AD a domácím ADC Creative Awards.
Mezi klienty, se kterými dlouhodobě spolupracoval, patří kromě Nadace Leontinka například Air Bank, Ford, UPC nebo ČEZ.
Zdroj: Ogilvy & Mather
Foto: ihned.cz