Digital signage je budoucností podpory prodeje
Umístění monitorů a obrazovek do prodejen usnadňuje zobrazení reklamního sdělení. Tablety jsou často vybaveni také prodavači, kterým tato technologie ulehčuje práci. Dle výsledků společnosti Jansen Display vzrostl prodej držáků na tato zařízení o téměř 300 %.
Kamenné prodejny upouští od použití klasických tiskovin a stále častěji na probíhající akce upozorňují pomocí tabletů, monitorů či televizních obrazovek. Ty dokáží aktuálně reagovat na změny v nabídce a okamžitě měnit koncové sdělení. Nejčastěji pořizují tablety do prodejen síťoví prodejci a restauratéři. McDonalds jimi vybavuje své provozovny, kde tvoří takzvané digitální koutky. Podobně vybavuje svá zákaznická centra také ČEZ. Společnost Jansen Display, která se výrobou a distribucí prvků digital signage zabývá, potvrdila nárůst prodeje těchto zařízení. Oproti roku 2014 je to téměř 300 %, a podle všeho se prodej v roce 2016 ještě zvýší.
Využití digital signage v prodejních prostorách
Prodejní prostory nejsou nafukovací a často zde není místo k vystavení veškerého zboží, které se nachází v centrálním skladu. Prodavač může zákazníkovi na tabletu nabídnout vhodnou alternativu a pomůže mu s jejím objednáním.
K připevnění obrazovek a tabletů do prostoru slouží stojany na tablety nebo totemy na upevnění televizních obrazovek.
Vyšší pořizovací náklady, levnější provoz
Navzdory vyšším pořizovacím nákladům odpadají starosti s tiskem a s ním spojenými výdaji. Výměna sdělení je otázkou několika málo okamžiků.
Pro prodejce je použití moderních technologií vyjádření toho, že drží krok s dobou. Ať už kvůli prestiži nebo konkurenci.
Přizpůsobte sdělení zákazníkům
Většina obchodníků ví, kdo je jejich cílová skupina, ale i to, kdy tito lidé navštěvují jejich prodejny. Monitory umožňují přizpůsobit reklamní sdělení právě těmto zákazníkům na míru.
Tyto zobrazovací prostředky slouží k zapojení zákazníka do výběru sdělení. Sami si pak pomocí dotykových obrazovek mohou zjistit informace o zboží, které je zajímá.
Využijte potenciál obrazovek do posledního místa
Obrazovky nemusí nutně zobrazovat pouze jedno sdělení. Umožňují rozdělení na několik částí, kdy v jedné můžete přehrávat smyčku obrázků či videí a druhou využít k zobrazení statického textu.
Pouhé promítání klasických letáků se vám o navýšení prodeje nepostará. Nestačí pouze papírovou verzi převést do digitální, aby sdělení zákazníka zaujalo. Přizpůsobte svou komunikaci tomuto nástroji a upravte i její obsah. Interaktivita je silnou stránkou digitální technologie a vaší možnou konkurenční výhodou. Buďte při oslovování zákazníka kreativní a využijte plného potenciálu digital signage.