Specializovaná microsite projektu je na Czech Topshop / Visa, prezentace o letošním ročníku je zde.
1. PRINCIP SOUTĚŽE
Soutěž „VISA Czech Top Shop„ je analogií Michelinských hvězd udělovaných restauracím. Naši inspektoři inkognito navštěvují a hodnotí každý měsíc nominované prodejny. Z 12 vítězů jednotlivých měsíců určí finálová porota závěrečné pořadí nejlepších prodejen roku. Souhrnná prezentace o soutěži je zde.
2. PARTNEŘI
Titulárním partnerem soutěže je společnost Visa.
3. PRŮBĚŽNÉ VÝSLEDKY Z JEDNOTLIVÝCH MĚSÍCŮ NAJDETE ZDE.
4. BEZPLATNÉ NOMINACE
Jakoukoliv zajímavou maloobchodní prodejnu můžete snadno a bezplatně nominovat přes email nominace@czechtopshop.cz.
5. KRITÉRIA CX HODNOCENÍ PRODEJEN
Soutěž hodnotí zákaznický zážitek podle 8 kritérií:
1. Exteriér provozovny – upravenost a zajímavost
2. Koncept/design provozovny
3. Navigace/orientace v provozovně případně oddělení či regálu
4. Vystavení/prezentace zboží/služeb
5. POP komunikace včetně probíhajících akcí
6. Cashless Friendly – podpora moderních způsobů placení
7. Digital Signage – využití digitálních nosičů
8. Personál – vhodný počet, ochota, aktivita a odbornost
Na hodnocení mimopražských prodejen formou mystery shoppingu s námi spolupracuje společnost ppm factum.