Již před několika lety vznikla myšlenka vytvořit server, který by fungoval jako zdroj oborových informací z oblasti marketingu v místě prodeje. Logickým správcem této stránky byla navržena asociace POPAI, která tento obor zastřešuje. V důsledku jiných jejich aktivit, z finančního i časového hlediska však nebylo možné takový projekt touto formou realizovat.
Z tohoto důvodu se sešlo několik lidí, kteří se v oboru pohybují – jak samotní výrobci instore reklamy, tak agentury, které realizaci kampaní zajišťují, členové i „funkcionáři“ zmíněné asociace POPAI, odborný titul, který se tématu věnuje a také společnost, která trh POS reklamy v ČR monitoruje. Právě seskupením těchto oborových subjektů vznikl tento nový projekt zaměřený jen a pouze na tento dnes už poměrně rozšířený media typ.
Na projektu se obsahově podílí následující subjekty: Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, MORIS design, OMG Research, POPAI, POS Media a nově také Shopper Marketing Prague.
Obsah webových stránek
Jaký obsah mohou návštěvníci těchto webových stránek očekávat? Takové informace, které patří do marketingu v místě prodeje, a to jak v rámci České republiky, tak i celosvětově. Hlavní řazení dostupných informací je následující:
- Články – tematické články, novinky, POS zajímavosti, rozhovor měsíce
- POS realizace v ČR i ve světě
- Výzkumy a data, reklamní investice
- Tiskové zprávy od oborových subjektů
- Průvodce in-storem – historie a současnost, přehled POS médií, slovníček odborných pojmů
- Informace o jednotlivých řetězcích na území ČR
- Adresář oborových firem
Příspěvky pocházejí z tištěných i elektronický médií, od našich partnerů a od našich redaktorů. Fotografie jsou z veřejně dostupných internetových zdrojů, případně od konkrétních autorů s jejich laskavým svolením.
Cílová skupina uživatelů webových stránek:
Tyto webové stránky projektu jsou určeny všem zájemcům o oborové informace z marketingu v místě prodeje. Konkrétně to jsou:
- zadavatelé reklamy
- odborná média a asociace
- mediální a kreativní agentury
- výrobci a realizátoři reklamy v místě prodeje
- zaměstnanci, studenti a podnikatelé v oboru marketing a média
Cíl projektu
Hlavním cílem projektu je zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje.
Ke splnění tohoto cíle však potřebujeme také i Vaši podporu. Budeme rádi, když se do tohoto projektu zapojíte společně s námi – buď jako jednotlivec, nebo společnost, která má k tomuto oboru co říci. Dejte o sobě vědět a kontaktujte nás!